  • Data: 2009-05-14 06:48:22
    Temat: Re: wczoraj ADD, dzisiaj CRM, jutro WOJ...
    Od: michaça <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "michaça", o ile pamietam to tu by?e? w 2006 i 7.
    > Co najmniej.

    zgadza sie, zaczalem tu pisac w X.2006 (czytac troche wczesniej ale w 2006)

    > Wiec wiesz o co chodzi.
    stan moich finansow wskazuje, ze nie do konca ale mam zamiar w koncu poznac cala
    prawde ;-)

    > Wiezie sie turystów na Kasprowy, kasuje po drodze ile sie da, a pó 1/4 niej
    > paaaa, misiaczki:)
    > Niektórym sie mo?e nie uda rozwaliae mordy o sosne po drodze.

    jak to mowia "no risk no fun", dla kazdego cos dobrego (jest w tym kasynie), jak
    ktos nie lubi gwaltownych ruchow to moze sie zapakowac w zywca i czekac na 700zl
    przy szczycie nastepnej hossy ;-)

    pozdro,
    m.