eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacjaRe: weryfikacja
  • Data: 2009-07-18 08:08:24
    Temat: Re: weryfikacja
    Od: mysiar <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ja bym ich od razy wysłał na drzewo, nie podaje nikomu żadnych swoich
    danych jeżeli to ktoś do mnie dzwoni

    cp wrote:
    > Witam,
    >
    > jak dzwonie do banku, posrednika finansowego(OF), etc w celu dokonania
    > czynnosci zwizanych z moim np kontem/rachunkiem/etc to podlegam
    > procesowi weryfikacji (kody dostepu/ nazwisko panienskie matki, numery
    > PESEL, dowodu, etc, etc - najrozmaitsza kombinacja). Ten proces
    > rozumiem i akceptuje.
    >
    > Czasem jednak wystepuje sytuacja odwrotna - to do mnie w/w dzwonia (w
    > roznych celach).
    >
    > Pytaja sie mnie o imie, nazwisko (potwierdzam) i pytam o co chodzi -
    > na to zwykle slysze, ze musza mnie zweryfikowac i zaczynaja zadawac
    > pytania szczegolowe - najczesciej o tzw "wrazliwe dane osobowe".
    >
    > "Pól" biedy jesli numer telefonu na komorce mi sie "wyswietla" i jest
    > mi znany, ale czesto dzwonia z numeru, ktory sie nie prezentuje.
    >
    > Gdy probuje ich zweryfikowac, to zwykle skutkuje to bardzo szybkim
    > zakonczeniem rozmowy bez rowizazania sprawy.
    >
    > Pytanie mialbym proste - jak zweryfikowac np bank dzwoniacy do mnie,
    > jesli w ogole jest to mozliwe.
    >
    > Pytac ich np o ilosc rachunkow ktore posiadam, czy tez moze (to juz
    > zart) o nazwisko panienskie matki P.T. Prezesa banku ??? :-) :-) :-)
    >
    > Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1