eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiweryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowychRe: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
  • Data: 2013-10-20 21:03:55
    Temat: Re: weryfikacja klienta przez odpytywanie z danych osobowych
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:l3n98v$o29$4@dont-email.me...
    > vvvvvv wrote:
    >>
    >> tez mialem takei nastawienie do dzwoniacych bankow, dopoki szef, po
    >> kilku probach spuszczania na drzewo i pokazywaniu co to nie on, ugial
    >> sie po dosc mocnym namawianiu (co mu sie wydalo tez dziwne),
    >> zautoryzowal sie i uslyszal, ze sa proby przelewow z jego konta (czy tam
    >> wyplat w bankomacie za granica, nie pamietam) i czy on to potwiedza?
    >> eeeee, nooo nie. czy zablokować? eee, noo tak.
    >
    > to on ma decydowac czy zablokowac czy to ma byc decyzja banku?
    > Mnie co najwyzej bank moze poinformowac, ze zablokowal konto i wyslac nową
    > kartę.
    >
    >


    nie pamietam / nie wnikalem w szczegoly o co dokładnie chodzilo - nie wiem
    czy nie byla to jakas kopia karty.
    z tego co zrozumialem bank zadzwonil z informacja, że zidentyfikowali
    podejrzane platnosci. miescily sie w limitach / ustawieniach i bank pewnie
    mogl to olac i nie dzwonic (albo czuli ze kase straca). zadzwonil i zapytal
    czy klient potwierdza te trasakcje czy nei i czy maja je zablokowac.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1