  • Data: 2005-01-14 16:51:29
    Temat: Re: wizzair - ponownie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > Wtedy nikt nie skorzysta z usług takiego banku.

    Dlaczego? Sytuacja bedzie dokladnie taka sama, transakcja za granica
    w walucie rachunku.

    A jesli ktos ma teraz karte w euro (nie przeliczana przez euro, tylko
    w euro jest rachunek karty), i kupuje cos na Zachodzie, to tez mu
    przeliczaja dwa razy?

    Bardzo to wszystko dziwne.

    > Na razie jednak dośc
    > dużo kart VISA w Polsce jest przeliczanych przez USD (chyba nawet
    > większość)

    I bardzo dobrze. To, wbrew pozorom, w niczym nie przeszkadza (np. nie
    przeszkadza w przeliczaniu transakcji w euro bezposrednio po kursie
    banku).
    --
    Krzysztof Halasa