eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwkurzylem sie niezle... (Citibank)Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
  • Data: 2003-10-12 12:32:22
    Temat: Re: wkurzylem sie niezle... (Citibank)
    Od: "GOL" <g...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message
    news:3F88D5C1.3090100@poczta.fm...
    > Aż sobie poczytałem regulamin Citikonta. I co? I nie ma w nim czegoś
    > takiego jak blokada rachunku!. Czyli Citi falandyzuje.
    > Pewne jest to, że klient nie dotrzymał p. 8 regulaminu. Nie wiem co
    > zawiera umowa, ale jeśli tam też nie ma delegacji dla banku do
    > zablokowania konta w przypadku zejścia dostępnych środków poniżej zera,
    > to bank złamał postanowienia umowy z klientem; bo zgodnie z regulaminem
    > miał prawo do: naliczenia słonych opłat (jak to w przypadku Citi) i ew.
    > wypowiedzenia umowy. Z tego co wiemy umowy nie wypowiedział (chyba, że
    > wypowiedzenie idzie pocztą), czyli w przypadku poniesienia przez Penta
    > wymiernych i dających się udowodnić strat można powalczyć o ich
    > naprawienie (pod warunkiem, że relacja Penta jest rzetelna).
    >
    > pzdr
    >
    > Tomek

    Jak jeszcze miałem rachunek w CITI to pamiętam, że przekroczenie limitu
    spowodowało naliczenie 50 PLN kary i telefon z pytaniem kiedy to spłacę. Nie
    czytałem nowego regulaminu (pewnie masz rację co do punktów o których
    piszesz), ale żeby mieć pewność PENTO powinien poprosić o informację który
    punkt regulaminu spowodował zablokowanie jego rachunku.

    Pozdrawiam
    GOL


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1