  • Data: 2006-04-04 08:15:09
    Temat: Re: wpis w BIK i problem z uzyskaniem karty kredytowej.
    Od: wojo <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dawid Kulbicki napisał(a):

    > No to spójrz do regulaminu karty i umowy. To że nie dostałeś wyciągu,
    > nie zwalnia cię jeszcze od zapłacenia.

    > Spróbuj pogadać w SygmaBank. Tylko oni mogą zmienić wpis w BIKu.

    Na razie czekam na info z BIK kto mnie tam wpisał, potem będę załatwiał.

    > Ich prawo.

    No może ich prawo, ale zero troski o klienta, pewnie jestem dla nich za
    cienki, no i dlatego nie mam skrupułów zlikwidować konto :)
    Niech wskoczą na drzewo.

    > Podejrzewam, że żaden bank nie wyda Ci karty kredytowej. Praktycznie
    > wszystkie banki sprawdzają najpierw BIK.
    > Rozwiązaniem jest wypukła karta debetowa (VISA Classic) np. w Multibanku
    > lub Pekao SA.

    No nie chce mi się wierzyć że nie ma możliwości otrzymania karty,
    przecież są kredyty o podwyższonym ryzyku albo ubezpieczenia od
    niemożności spłacania.

    A z oferty MultiBaku nie chce korzystać bo to takie same partacze jak mBank.

    Dzięki za odpowiedź