  • Data: 2002-09-08 12:45:55
    Temat: Re: wpisywanie numerow rachunku w mbanku
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:alfee0$uu6$1@absinth.dialog.net.pl...

    > chyba nie do konca tak jest - np ze spacjami u mnie lykna tez numery z
    multi

    11402004 mBank
    11402017 MultiBank
    1140xxxx BRE Bank SA
    Kurcze... cos tu podejrzanego... niby 3 banki, a jednak jeden ;)

    > dlaczego nie akceptuje spacji przy numerach innych bankow? jest ku temu
    > jakis powod?

    Bank nie moze ingerowac w dyspozycje skladane przez klienta. W przypadku
    bledu moglby zostac uznany za wspolwinnego jego wystapienia. A tak... 'Bank
    nie ponosi odpowiedzialnosci za bledne dyspozycje klienta'...

    Maciej