eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwroclawskie biletomatyRe: wroclawskie biletomaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!usenet.goja.nl.eu.or
    g!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: wroclawskie biletomaty
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5f48e8b4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f495363$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 31 Aug 2020 04:35:04 +0200
    Message-ID: <bqz2tfzffgpw.1ae5zt5iejgtl$.dlg@40tude.net>
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1598841304 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 82.143.187.50:51644
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1881
    X-Received-Body-CRC: 3717935614
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652754
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 28 Aug 2020 20:56:35 +0200, cef napisał(a):
    > W dniu 2020-08-28 o 13:21, J.F. pisze:
    [...]
    > Akurat tak się składa, że dziś musiałem korzystać z komunikacji
    > i kupowałem bilet w dwóch kolejnych tramwajach.
    > Płaciłem kredytówką millennium w odstępach 15min -
    > i przeszły obie płatności - apka nie widziała żadnego śladu,
    > więc pewnie poszło offline. Do tej chwili ani w aplikacji ani w systemie
    > w banku nie ma żadnego śladu, ani blokady.

    To teraz bys musial sprawdzic kolejny raz.

    15 minut ... moze za malo czasu na "zablokowanie"


    > Ale małżonka, która częściej korzysta z komunikacji zeznaje, że
    > ten system mennicy się sypie od jakiegoś czasu - wcześniej jak ona
    > płaciła telefonem (karta Inteligo) to widziała to apka i od razu było widać
    > jak długo ważny bilet a od jakiegoś czasu nie da się zapłacić za bilet
    > telefonem
    > -było to reklamowane w banku i odpisali, ze naprawili,
    > ale jest pewnie problem po stronie mennicy też,
    > bo telefon płaci juz normalnie w innych puktach a w MPK nadal nie.

    Bo oni czasem offline i zawsze bez pin ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1