    From: "rols rojs" <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [www] Jak ukraść kasę z bankomatu za pomocą kleju
    Date: Tue, 22 Mar 2011 09:56:58 +0100

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:f4e946422985adb5a149dde3e011799c@masel.cs.put.p
    oznan.pl...

    > IMHO jedyna roznica to taka, ze jak najpierw podajesz PIN, to on jest
    > dluzej w przechowywany w pamieci bankomatu, wiec sie bardziej utrwali
    > tych kosciach pamieci. Pozniej to juz prosta sprawa - wystarczy szybko
    > bankomatu wyrwac taka kosc. wrzucic do cieklego azotu i pozniej juz na
    > spokojnie w warunkach laboratoryjnych pod mikroskopem skaningowym
    > odczytujesz komorka po komorce ostatni zapisany stan posiadanej kosci
    > pamieci...

    To bandyci już są tacy sprytni i głupi jednocześnie, że mając dostęp do
    wnętrza bankomatu, zamiast ukraść kasetkę z pieniędzmi, to bardziej
    zainteresuje ich kość z zapisanym PINem jednego klienta? >;)
    A ten "atak" klejem to jakiś news z d..y, nie ma żadnych ekranów
    dotykowych, to tylko o głupich Amerykanach można tak napisać, jesli to
    prawda to napadający porwie najwyżej sumę, którą ktoś chciał wypłacić, a
    ta może być nędzna. Kiepski interes