eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwybila 12-sta -> ceny w mBanku poszly w gore!Re: wybila 12-sta -> ceny w mBanku poszly w gore!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.atman.pl!news.nask.pl!polnews.pl!not-for-mail
    From: "TOP" <o...@e...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wybila 12-sta -> ceny w mBanku poszly w gore!
    Date: Wed, 28 Aug 2002 12:34:46 +0200
    Organization: PolNEWS - http://www.polnews.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <0...@p...pl>
    References: <2...@n...onet.pl>
    <2...@n...onet.pl> <aki4hu$ro7$1@news2.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: swift.atra.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: swift.atra.com.pl 1030530886 20095 194.181.190.181 (28 Aug 2002 10:34:46
    GMT)
    X-Complaints-To: h...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 28 Aug 2002 10:34:46 GMT
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.116.28.181
    X-Original-NNTP-Posting-From: 195.116.28.181
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:200304
    [ ukryj nagłówki ]

    >Tylko gdy mBank ruszał nie było mowy o żadnej promocji, a strona www mBanku
    >pełna była chrzanienia jaki to inny bank, że nie ma kosztów i dlatego może
    >zaoferować konkurencyjny produkt, bez opłat i lepsze %. A teraz okazuje się
    >iż albo była to lipa nastawiona na złapanie frajerów albo "fachowcy" rąbnęli
    >się w szacunkach dot. kosztów działalności, albo akcjonariusz próbuje się
    >nachapać jak najwięcej mając gdzieś to co zachwalał na początku działalnści.
    >Myśle iż mBank powinien poinformować klientów co do harmonogramu
    >wprowadzania pozostałych opłat bo tak po prostu będzie uczciwie.
    >
    Bez żartów! Żadna instytucja ani bank, ani firma z każdej innej branży nie
    przedstawi Ci takiego harmonogramu. A w szczególności taka która funkcjonuje w
    warunkach konkurencji. Tak na prawdę bank/firma nic by nie robiła i kosiła
    szmal, gdyby to tylko było możliwe. mBank nie będzie wprowadzał nowych usług o
    ile nie zostanie do tego zmuszony przez konkurencję lub ich wprowadzenie nie
    da mu nad nią przewagi. Biznesplan tego projektu oparty był na pewnych
    założeniach i część z nich się spełniła (niektóre nawet nadspodziewnie - np.
    liczba otwartych rachunków), część nie, część założeń była dostosowywana w
    trakcie. I wprowadzenie opłat za karty do eMax jest przykładem tego ostatniego
    procesu. Niezależnie od wszystkiego jednak plan zakładał osiągnięcie
    rentowności w jakimś okresie, bo po to w ogóle zaczęto ten projekt.
    Ograniczenie kosztów na wydawanych VE jest prostym i moim zdaniem wbrew temu
    co niektórzy uważają niezbyt rzutującym na ofertę sposobem. Zauważ że na
    początku można było mieć tylko jeden eMax, czyli mogłeś mieć max 2 karty.
    Teraz tych eMaxów można mieć kilka, więc i liczba wydawanych kart zaczęła się
    mBankowi mnożyć jak krórliki. Założę się, że większość tych kart jest
    nieaktywna lub nie została na nich wykonana żadna transakcja. Ja sam do
    pierwszego założonego eMax mam kartę, którą wziąłem na wszelki wypadek. Gdyby
    była za opłata pewnie bym się zastanowił lub po jakimś czasie zrezygnował, bo
    jest faktem, że chyba przez ponad półtora roku nie użyłem jej ani raz.

    Inna sprawa, że mBank trochę dał dupala, bo co im szkodziło wprowadziić opłatę
    za pierwszą kartę niezależnie od rachunku do jakiego jest wydana. Wtedy
    posiadacze samych eMaxów nie byliby pokrzywdzeni. No cóż tak to zrobili i co
    najwyżej można ponarzekać...

    Miłego dnia
    Tomek
    --
    ============= P o l N E W S ==============
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1