  • Data: 2003-11-07 16:12:58
    Temat: Re: wybor banku
    Od: "s." <s...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcous" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bogdln$ji2$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > mam konto w pekao ale chce zmienic i szukam banku o nastepujacych
    warunkach
    btw pekao (ktore wchodzi powoli ale ciagle w nowy system)
    > 1. oddzialy marmurkowe + dostep przez internet
    jest juz dostepne
    > 2. karta maestro
    jest juz dostepna
    > 3. brak oplat za uzytkowanie i przyznanie karty debetowej
    promocja "pierwsza karta" - placisz polowe ceny za rok uzytkowania
    > 4. bank odmiejscowiony
    jest dostepne
    > 5. tanszy niz pekao (oplaty za prowadzenie, przelewy itd)
    przelewy netowe, zlecenia stale sa w pekaosie sa za darmo
    > 6.czytelne wyciagi miesieczne
    w nowym systemie jest to czytelne

    zapytaj u siebie kiedy w oddziale bedzie nowy system ew. czy w ktoryms z
    oddzialow w miescie juz go nie ma, moze nie trzeba bedzie zmieniac?

    wiem wiem. Sa lepsze banki (niektorzy powiedza, ze jest malo gorszych, ale
    co tam). tak z przyzwyczajenia. (tez) a co.
    Sebastian