eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwyciągi w MultibankuRe: wyciągi w Multibanku
  • Data: 2007-09-12 08:45:46
    Temat: Re: wyciągi w Multibanku
    Od: "multiga" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał(a):

    > Dnia 11.09.2007 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> napisał/a:
    > > Ciekawe tylko, czy w przypadku braku jakiekolwiek akcji podjętej przez
    > > klienta będą nadal wysyłać pocztą i zaczną naliczać po 3 zł.
    >
    > No i nie podoba mi się to, że aby przełączyć się na emailowe wyciągi, to
    > trzeba dzwonić. Mają deficyt programistów w tej Łodzi, czy co? Bo że tam
    > nawet bieganie psom szkodzi, to wiem...

    Zadzwoniłem wczoraj od razu coby nie zapomnieć później i nie być skubniętym
    na te 3pln. Na partyline ciekawostka. Pani próbowała wymusić na mnie powtórne
    wyrażenie zgody na marketing drogą elektroniczną (na który celowo nie
    wyrażałem zgody przy zakładaniu konta, a który włączyli mi kiedyś podstępem i
    celowo wyłączyłem go "powtórnie" przez stronę). Ponoć jest to warunek
    niezbędny, aby dostawać wyciągi mailem. Na moją uwagę, że nie wyrażam zgody,
    a brak tej zgody nie przeszkadza jakoś w otrzymywaniu wyciągów do konta nie
    było odpowiedzi, ale zmiana rodzaju wyciągów karty okazała się jednak możliwa.

    Odnośnie samych wyciągów do karty w formie elektronicznej to szczerze mówiąc
    cieszy mnie ta opcja (w końcu zniknie jedyny comiesięczny papiór przysyłany
    mi z Multi). Nie podoba mi się jednak forma przymuszenia klientów do
    korzystania z nich - dość ordynarne komunikaty "zmieniaj, albo zabulisz" :(

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1