    From: "Lisciasty" <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wymiana DEM na Euro
    Date: 13 Dec 2006 23:00:24 -0800

    > Znalazłem w biurku zapomniane kilka tysięcy DEM. Czy mozna gdziesw Polsce
    > dokonać ich wymiany na Euro, czy tez trzeba niestety jechać do Niemieć?
    > To samo pytanie dotyczy tez (ale nieco mn iejsze sumy) ATS, FFR i peset.

    > P47 (kałach)

    Spytalem sie wlasnie jednego Niemca. Da rade, przyjmuja w niektorych
    sklepach
    jak rowniez w banku, ale z bankiem moze byc ten problem, ze wezma kase,
    odsylaja do banku federalnego i potem przelewaja eurasy na konto, ktore
    trzeba
    miec. Wiec byc moze bedziesz potrzebowal pomocy jakiegos
    zaufanego Niemca.

    Pzdr.
    L.