    From: "yoss" <y...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wymiana karty alior
    Date: Thu, 26 Apr 2012 13:47:56 +0200

    news:pan.2012.04.26.09.51.47@rudak.org...

    > Moja kredytówka też niedługo wyzionie ducha, w listopadzie strzelą jej
    > wprawdzie 3 latka, ale ostatnio nawet noszę w porftelu ją selektywnie,
    > więc przy normalnym, codziennym użyciu, pewnie już trafiłaby do krainy
    > wiecznych łowów.

    No własnie ja też juz przeszedłem na taki sam tryb ;-) bo moja musi
    wytrzymać jeszcze do kwietnia. a np polbankowa era chadza ze mna na imprezy
    i byla juz naprawdę w różnych miejscach ;-) i widac ze to jej wcale nie
    szkodzi. Więc podejrzenie ze jaka partia (i to calkiem spora jak słysze)
    kart aliora byla felerna wydaje mi się uzasadnione.

    yossarian