    From: "maciek" <e...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wypłata gotówki za granica za darmo
    Date: Wed, 3 Jul 2013 22:23:02 +0200

    > "Marvin" <n...@s...com> wrote in message
    > Poproszę o podpowiedź gdzie najlepiej szukać ROR z kartą debetową taką aby
    > wypłaty z bankomatów za granicą były za darmo. Cała reszta związana z ROR
    > i kartą też najlepiej.
    >
    > A jak nie za darmo to chociaż za stałą opłatę niezależną od kwoty
    > transakcji, nie 2,5% od kwoty jak mam w Millenium.

    Ja bym proponował kantor Aliora. Jak za granicą, to wypłaty i tak raczej nie
    w złotówkach, więc o ile w USD/EUR/GBP to warto się zastanowić nad tą opcją
    i kartą walutową. Karta jest w zasadzie za darmo (warunek jedna transakcja w
    pierwsze pół roku), pierwsza wypłata w miesiącu też darmo, potem zdaje się 1
    USD/EUR/GBP. Zysk taki, że kursy przewalutowania w kantorze Aliora są o
    niebo lepsze niż kursy, po których banki przeliczają transakcje walutowe
    (wyjątkiem będzie chyba ex-Polbank).

    Pozdrawiam,
    maciek