  • Data: 2010-03-05 18:24:49
    Temat: Re: zadanie z rachunków: 6,15 na rok, a Belka?
    Od: pyrtek <u...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    m7marek pisze:

    > Użytkownik "pyrtek" <u...@n...com> napisał w
    > wiadomości news:hmr2t7$gv8$1@news.onet.pl...

    > a widziałeś, że napisałem w "przybliżeniu"?

    Wiesz, "w przybliżeniu", to 10kpln też jest dobrą odpowiedzią.
    Niestety, różnica wysiłku pomiędzy wstukaniem 13800, a 14000 jest
    zerowa, a różnica w odsetkach, to wartość piwa albo dwóch. Dla mnie jest
    to różnica istotna, bo cenię piwo. Dlatego pytałem. Pytałem ludzi,
    którzy umieją liczyć. Ty nie umiesz. Więc weź mordę w kubeł i idź się
    dalej uczyć, a nie odzywaj się, jeśli niewiele wiesz.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek