  • Data: 2004-08-19 15:59:03
    Temat: Re: zagraniczne konta bankowe a polskie bankomaty
    Od: Jarosław Lech <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w
    wiadomości news:cg0r1k$e7u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie wyciąłeś podpisu przedpiścy ;)

    Niech mu będzie, że już :-)
    Ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych nakłada obowiązek
    wydawania takowych tylko na podstawie oddzielnej umowy. Tak więc do
    wszystkich kart płatniczych (również debetowych VE i Maestro wydawanych
    do ROR-u), które do tej pory wydawane były automatycznie do rachunku, od
    października ub.r. należy podpisać umowę dotyczącą wydania własnie tych
    kart. Ustawa dotyczy Polski i tylko polskich banków oraz nie ma żadnego
    wpływu na kwestie realizowanych w Polsce wypłat bankomatowych z kont
    prowadzonych przez banki zagraniczne, więc mając rachunek i kartę
    płatniczą obcego banku nie musisz mieć obaw (natury prawnej) co do
    wypłat gotówki w Polsce.
    Tak mi się przynajmniej wydaje, bo całej ustawy nie czytałem :-) Ale
    gdybym się mylił, ktoś mnie zaraz uściśli :-)

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl