  • Data: 2008-07-21 18:04:43
    Temat: Re: zalegla zaplata za hotel karta kredytowa jak?
    Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 21 Jul 2008 19:33:21 +0200, . napisał(a):

    > może to głupie, ale czy oni nie mają nr tej karty jak wcześniej płacił? bo
    > może lepiej napisac zgode na obciazenie tej samej karty co wczesniej - o ile
    > jest jeszcze aktywna?

    numer karty mogą mieć - ale CVV2 nie muszą - dzisiaj zadzwonił do mnie
    dostawca któremu płaciłem kartą - bezpośrednio po płatności wysłał część
    towaru - a dzisiaj chciał wysłać resztę - i jego system autoryzował
    wcześniej kartę - a teraz trzeba było dopłacić resztę - nr karty system
    pamiętał ale CVV2 trzeba podać ponownie

    Daniel
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"