  • Data: 2010-05-14 10:45:24
    Temat: Re: załoga żyje (2:00)
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Jesli oficerowie BOR bronili ciala prezydenta to mogli go tez dobic
    > strzalem
    >
    > Myślałem o tym, to by tłumaczyło dlaczego GRU i KGB nonszalancko
    > działało bez tłumików, jednak nie wierzę żeby którykolwiek z nich
    > zaryzykował taki numer, że kulka z jego pistoletu zostanie znaleziona
    > w któryms z ciał.
    > A już szczególnie w ciele Kaczyńskiego.
    Jesli tak bylo to oficerowie zlozyli raport i Jaroslaw Kaczynski o tym
    wiedzial(i aprobowal).
    Moze dlatego nie pozwolil zabrac ciala Brata do Moskwy, sam go osobiscie
    zidentyfikowal,
    cialo wywieziono nastepnego ranka juz w przyzwoitej a nie tej ohydnej
    czerwonej trumnie.
    No coz, ja nie dozyje ale za lat 50-iat pewnie bedziemy mieli autopsje
    Zwok a la Sikorski
    w poszukiwaniu kuli w glowie Pana Prezydenta.

    fatso