  • Data: 2009-12-29 14:07:08
    Temat: Re: zarabianie w euro
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "zdzich" news:7754.00000269.4b39dfa0@newsgate.onet.pl

    > Srdeczne dzięki wszystkim za poradę. Wybrałem opcje po najmniejszych
    kosztach
    > ponieważ mam konto w mBanku z dodatkowym subkontem w euro. Mój pracodawca
    > będzie wpłacał bezpośrednio w euro na moje konto w mBanku a ja
    przeksięguję
    > sobie na złote i spłacę należności.Może ktoś ma jakieś dodatkowe uwagi to
    > chętnie skorzystam. Dzięki.

    Nie wiem jak teraz ale jakiś czas temu przewalutowanie stanowiło pewnego
    rodzaju loterię i do póki nie ujrzałeś kasy na koncie nie wiedziałeś po
    jakim kursie przeliczą ci twoje pieniądze tj. mógł on trochę odbiegać o
    kilka groszy o tego, który widniał na ich stronie.
    Jako, że konta walutowego w mBanku już nie posiadam, ze względu na jego
    (przynajmniej dla mnie) mizerną funkcjonalność to nie mam pewności czy tego
    już nie naprawili z korzyścią dla swoich klientów :)

    Pozdrawiam.