  • Data: 2009-04-15 22:52:43
    Temat: Re: zarządzanie domowymi finansami - kontomierz.pl
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 21:52:02 +0200, Meehoo napisał(a):

    > Wczoraj ruszył serwis kontomierz.pl.
    >
    > Czy czytelnicy pl.biznes.banki korzystają z podobnych rozwiązań
    > wspomagających zarządzanie kaską w gospodarstwie domowym? Co sądzicie o
    > takim rozwiązaniu przez www? Ja się trochę boję wpisywać wszystkich
    > danych dotyczących swoich rachunków :-).

    Same przepływy gotówki można jeszcze od biedy rejestrować (jako anonim) ale
    dostęp do konta to znaczna przesada. Nie zauważyłem też opcji eksportu do
    jakiegoś pliku xls cvs dbf czy chociażby txt, że o qif nie wspomnę.

    Przy okazji polecam program
    http://cmanager.sourceforge.net/index.html
    prosty darmowy rozbudowane raporty