    From: XYZ <j...@m...bin>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [zbanki.prv.pl]
    Date: Mon, 10 Aug 2009 20:27:18 +0200

    On 2009-08-10 16:54, zlotowinfo wrote:
    > - metody autoryzacji przelewów: DB, CITI, NORDEA
    W Nordei, przelew - nawet w ramach własnych rachunków - trzeba
    potwierdzić 4-cyfrowym kodem z karty-zdrapki.
    > - prowizje z obcych bankomatów
    Nordea - nie wiem jak w Polsce + zagraniczne Nordei bezpłatnie (tylko
    przewalutowanie po kursie banku - kurs nie taki zły)
    Nordea Spektrum - wszystkie w Polsce bezpłatnie + zagraniczne Nordei
    bezpłatne - nie wiem jak zagraniczne nie-Nordei
    > - bezpłatne bankomaty
    Nordea Spektrum - na pewno wszystkie w Polsce i zagraniczne Nordei

    PS Dodatek WOT (web of trust) do Firefoxa wyświetla mi, że "ta strona ma
    złą reputację)