    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: zenada
    Date: Sat, 07 Nov 2009 11:50:57 +0100

    totus pisze:

    > A jak powinno być żeby nie było żenady? Kto w tej komisji jest bezstronny?
    > Podaj nazwisko jakiegoś polityka, który jest bezstronny. Polityk, z
    > definicji, reprezentuje wyborców o konkretnych poglądach politycznych to jak
    > on ma być bezstronny? Ja bezstronności oczekuję od sędziego i też czasem się
    > zawodzę. Teraz możemy dyskutować co jest żenadą. Twoje oburzenie czy
    > stronniczość polityków. Może Ty w swoich głosach tutaj jesteś bezstronny i
    > Twoja bezstronność to będzie standard? Może moja? Jedni chcą drugim dokopać
> [...]

    Jak poseł PSL Stefaniuk, motywowany resztkami przyzwoitości, celowo
    rezygnuje z bycia wiceprzewodniczącym i argumentuje to tym, że
    stanowisko to powinno przypaść największemu klubowi opozycji, po czym
    ostentacyjnie odrzuca się kandydaturę posła PIS, to jest żenada.

    Jak w Komisji 7 osobowej jest tylko 2 prawników i oboje z klubu PIS, a
    jednocześnie w trzyosobowym prezydium komisji nie ma nikogo z PIS - to
    jet żenada.

    Jak powstaje komisja do zbadania podejrzanych konszachtów polityków PO z
    lobbistmi i w 7 osobowym jej składzie są aż 3 osoby z PO, jedna z PSL -
    to jest żenada

    Jak przewodniczącym tej komisji zostaje wybrana osoba z PO i w dodatku
    taka , która wcześnie deklarowała swoją stronniczość - to jest żenada

    Jak zakres takiej komisji rozszerza się na okres 7 lat - to jest żenada

    jak czas jej trwania ogranicz sie do 4 miesięcy z powodów kalendarza
    wyborczego - to jest żenada.

    Czy Wy nie rozumiecie podstawowych zasad demokracji ?