    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: zenada
    Date: Sat, 07 Nov 2009 14:01:36 +0100

    vanbasten wrote:

    > wszystko pieknie... tylko ze ja jej nie kupie bo zwyczajnie nie ma na
    > rynku... zrozum ze jest prawo podazy popytu i dzungli... jak na jakis
    > towar jest ogolnoswiatowy popyt znacznie przywyzszajacy podaz to ten
    > zapewniajacy strone podazowa ani ze mna ani z toba z sprawach handlowych
    > gadac nie bedzie... nie sadze abym musial tobie klarowac takie
    > oczywistosci... poniewaz dostarczyciel szczepionek nie chce gadac z nikim
    > innym jak z rzadem dlatego twierdze iz jest to obowiazek rzadu... i nie
    > rozsmieszaj mnie ze ty wywalasz na to kase bo podziekowania ode mnie nie
> [...]
    A dlaczego chcą tylko gadać z rządami? Próbowałeś kupić w aptece wysyłkowej
    w Londynie czy Berlinie? Pytałeś czy apteka na rogu ściągnie Ci ten lek?
    Możesz nazywać to jak chcesz ale pomiń moją szczyptę i swoją rozciągnij na
    100%. Tym bardziej, że mojej szczypty nie ma bo poszła na stoczniowców teraz
    musiałbym zaciągnąć kredyt na swoją szczyptę.