    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zlecenie stałe do ZUS/US
    Date: Wed, 3 Feb 2016 17:28:51 +0100

    "m" 56b1ead8$0$643$6...@n...neostrada.pl

    > Co miesiąc płace tyle samo na ZUS, jak ktoś wynajmuje to pewnie ma stałe
    > przelewy do US, chciałbym zrobić zlecenie stałe - w mbanku i w inteligo
    > się nie da. Czy nigdzie się nie da (dlaczego?) czy akurat te 2 banki
    > mają swoje zajoby?

    Nie wiem, jak z zajobami, ale Biz Active daje firmowe konto za
    free z 4% do 10 kpln (od 5 kpln) więc przy okazji zareklamuję.

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=ttSzv1e9&cr=2siNqD
    GJ&s=sfUXbohd <-- 6 dych ode mnie w razie ,,czego''

    haczyki -- nie ma żadnych
    ukryte gwiazdki -- jw.
    .
    .
    pułapki -- brak

    A teraz zalety:

    albo wydasz debetówka 200 pln per miesiąc, albo opłacisz
    tę debetówkę, albo jej nie będziesz miaU
    albo zapłacisz ZUS lub US, albo opłacisz to konto
    albo utrzymasz konto co najmniej (chyba!) 90 dni, albo
    zapłacisz srogą karę, albo nie założysz tego konta teraz

    i wady:

    od siebie (ale dopiero w razie czego!) daję 6 dych za założenie.

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=ttSzv1e9&cr=2siNqD
    GJ&s=sfUXbohd <-- 6 dych ode mnie w razie ,,czego''

    Niestety ja, choć założyłe.... Jeszcze raz... Niestety ja, choć moja
    matka :) założyła w połowie września 2015 roku to konto czerpiąc
    z mojej puli (nie ze swej puli, ale z mojej i korzystając ze swojego
    adresu IP, nie z mojego IP) banerowo-linkowej, nie dostałem do dziś
    zapłaty. Chlip, chlip...

    Konto obecnie stwarza mniejsze problemy niż kiedyś, gdyż hasło zostaje
    zapamiętywane przez Chromą i ułomną. Nie widzę (może jest, ale nie widzę)
    możliwości zbudowania zlecenia periodycznego, ale można raz na rok z góry
    zapisać 12 przelewów i cyklicznie jedynie sprawdzać stan konta, uzupełniając
    stan do 10 kpln a odbierając zysk z oprocentowania -- około 34 plnów, które
    trzeba opodatkować we własnym zakresie. :)

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=ttSzv1e9&cr=2siNqD
    GJ&s=sfUXbohd <-- 6 dych ode mnie w razie ,,czego''

    Widzę wprawdzie 'zlecenia stałe', ale nie widzę w nich lania do ZUS czy US.
    Można tak ustalić przelew 'własny' i 'dowolny', ale nie ma widzę tu lania
    przymusowego, a chyba do ZUS nie można lać dowolnie...
    [chyba jest to sprzeczne z Konstytucją RP]

    Zauważ też, że jest problem! ,,Komputer'' musi wstawać różne numery deklaracji...
    (różne miesiące) To może być problem zbyt duży dla tak nieumiejętnej maszyny... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'