  • Data: 2011-06-20 18:30:22
    Temat: Re: zlikwidujemy podatek Belki, zlikwidujemy podatek Belki
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 20:05:51 +0200, Joachim napisał(a):

    > Zlikwidujemy podatek Belki, zlikwidujemy podatek Belki, zlikwidujemy
    > podatek Belki, zlikwidujemy podatek Belki, zlikwidujemy podatek Belki,
    > zlikwidujemy....
    >
    > http://biznes.onet.pl/mf-likwidacja-lokat-antybelkow
    ych-da-budzetowi-380,18543,4523964,1,news-detal

    > Joachim

    "...Podano przykład osoby, na której rachunku średnie miesięczne saldo
    oszczędności wynosi 1 tys. zł, przy oprocentowaniu na poziomie 3 proc. w
    skali roku i miesięcznej kapitalizacji odsetek. Dziś uzyskuje ona 2,5 zł
    odsetek. Po zaokrągleniu tej kwoty do 3 zł potrącany jest podatek w
    wysokości 1 zł, co daje rzeczywiste opodatkowanie na poziomie 40 proc...."

    A jednak są luddzcy ci nasi władcy zamiast 1 zł będe teraz płacił 48gr. Aż
    się popłakałem ze wzruszenia. Nie... no idę świeczkę postawić w intencji
    płemieła.