  • Data: 2010-01-07 16:29:44
    Temat: Re: zmiana TOiP
    Od: BI <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Sty, 00:04, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > W nowej tabeli jest to doprecyzowane, ze przelewy wewnetrzne nie licza sie
    > do wplywow. Przypis 1) do tabeli nie pozostawia watpliwosci.

    Słuszne spostrzeżenie. To pierwsza zmiana jaka pojawiła się w nowej
    TOiP.
    Druga zmiana jaka widzę w stosunku do taryfy z lipca 2009r. (nie wiem
    czy to była ostatnia), to zniesienie opłaty 0,25% za nieawizowaną
    wypłatę dużych środków. W to miejsce jest zapis, że bank ma prawo
    odmówić takiej wypłaty (przypis 2). Pozostałe zapisy TOiP są nie
    zmienione.