eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[citi] zmiana funkcjonalności?Re: zmiana funkcjonalności?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zmiana funkcjonalności?
    Date: Thu, 3 Sep 2009 18:43:22 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 20
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Message-ID: <h7orng$cr$1@news.wp.pl>
    References: <h7mhrq$kj1$1@inews.gazeta.pl> <h7njuf$6mi$3@news.dialog.net.pl>
    <h7nla5$86r$1@news.wp.pl>
    <a...@x...googlegroups.com>
    <e...@w...googlegroups.com>
    <3hk7eo73vsg$.dlg@kojer.kojer>
    NNTP-Posting-Host: inet20907nb-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1251996209 411 213.158.199.71 (3 Sep 2009 16:43:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 3 Sep 2009 16:43:29 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:500453
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:3hk7eo73vsg$.dlg@kojer.kojer...
    > Dnia Thu, 3 Sep 2009 01:09:13 -0700 (PDT), MK napisał(a):
    >
    >> BTW Toyota ciagle nie odpowiedziala mi na
    >> reklamacje, dzis mamy juz 613 dzien.
    >
    > Bo co 30 dni nalezało składać reklamację do reklamacji do reklamacji ...
    > ;)
    >

    Hehe... wiekszy ubaw bede mial jak uda mi sie wpisac ich do Ksiegi rekordow
    Guinnessa ;).
    TB napisalem, ze w zwiazku z brakiem satysfakcjonujacego mnie rozwiazania
    reklamacji (a w zasadzie jakiejkolwiek reakcji) dziekuje za uslugi i nie
    zamierzam z nimi nigfdy wspolpracowac. Oczywiscie to nie zwalnia ich z
    obowiazku rozpatrzenia reklamacji, chociaz moze oni tak mysla...

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1