  • Data: 2005-11-14 23:06:42
    Temat: Re: zmiana limitu w VW, potwierdzenie przelewu
    Od: "Wlodzimierz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piekne dzieki za odpowiedzi, szczegolnie za info o limicie 20k PLN.
    Ale w sumie w VW dzialaja dobrze. Rzeczywiscie od reki (na telefon) podnosza
    do tej sumy, ale (przynajmniej dziasiaj w moim przypadku) wystarczylo wyslac
    maila poczta wewnetrzna (wyslalem w niedziele, a rano jeszcze jeden;) i przy
    rozmowie z konsultantem powiedziec ze jest prosba pisemna w mailu - podnosi
    rowniez od reki i limity sa natychmiast aktywne.
    A juz zupelny bajer to przelew z data "dzisiejsza" - doslownie po 30
    sekundach przelew jest w historii i mozna drukowac potwierdzenie.
    Wogole mam wrazenie ze gdyby VW mial 24h konsultanta to bylby najlepszy na
    rynku - ale moze mam minimalne i specyficzne potrzeby "bankowe"
    pozdrawiam