    From: "Wlodzimierz" <w...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zmiana limitu w VW, potwierdzenie przelewu
    Date: Tue, 15 Nov 2005 23:53:03 +0100

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7d1a.00000285.4379a89c@newsgate.onet.pl...

    > Za to pewnie nie da się już go anulować.
    >
    > --
    GENIALNE, rzeczywiscie wszedzie mozna znalezc wade ;-)))))))))))))))

    Cecha, ktora postrzegam za niezwykle pozadana - awaryjny przelew i
    koniecznosc pobiegniecia z "papierkiem" do jakiejs instytucji - Ty
    poczytujesz za wade ;-))))))))))))))))

    Ale cos w tym jest, bo najbezpieczniejszy sposob potwierdzania transakcji
    jaki jest w VW (wlasne haslo + wskazanie tokena) czasem wydaje mi sie
    zagrozeniem ze wzgledu na brak redundancji tokena ;-))))
    Jak zgubie liste z haslami to moge aktywowac nastepna, ale nowego tokena nie
    wyprodukuje w ciagu 15 minut.
    BTW, jak najszybciej rozwiazac problem gdy pies pogryzie token lub wpadnie
    nam on do za przeproszeniem ubikacji?

    pozdrawiam