eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiznaki kodu ASCII które mogą być używane w polu "tytułem" w przelewach Internetowych mBank i MultibankRe: znaki kodu ASCII które mogą być używane w polu "tytułem" w przelewach Internetowych mBank i Multibank
  • Data: 2007-02-03 23:00:26
    Temat: Re: znaki kodu ASCII które mogą być używane w polu "tytułem" w przelewach Internetowych mBank i Multibank
    Od: "oOSzachoOo" <s...@...02.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wrote in message news:6bcc.0000002d.45c4f906@newsgate.onet.pl...

    > pięknie dziękuję, mam ponad setkę i jestem bardzo zadowolony
    > zaraz posprawdzam, czy uda mi się je powpisywać w przelew.

    To czy uda się wprowadzić w przelewie te znaki, zależy głownie
    od banku, a raczej od systemu bankowości z którego korzystasz :)
    W internetowych systemach powinno dać się wprowadzić wszystkie
    znaki, gorzej jest w starych systemach homebankingowych
    typu MultiCash (tutaj lista niedozwolonych, ze względu na ułomność
    jest trochę dłuższa). Jeszcze inaczej jest w aplikacjach mobilnych,
    przeznaczonych na komórkę (tutaj ze względu na objętość aplikacji
    liczy się zasada: im mniej dozwolonych znaków tym lepiej).

    Pzdr
    CS