eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiznikl Wam kiedys przelew w Multibanku?Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
  • From: "Piotr" <p...@u...interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <3...@n...vogel.pl> <aauh7g$73r$1@news.tpi.pl>
    Subject: Re: znikl Wam kiedys przelew w Multibanku?
    Date: Fri, 3 May 2002 22:46:15 +0200
    Lines: 34
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    NNTP-Posting-Host: gprs1.plusgsm.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.117.184.19
    Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1020458922 gprs1.plusgsm.pl (3 May 2002 22:48:42 +0200)
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 195.117.184.19
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!pwr.wroc.pl!panorama.wcss.wroc.pl!news.man.lodz.pl!lublin.pl!
    news.onet.pl!news.vogel.pl!nnrp!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:179857
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl_______> napisał w wiadomości
    news:aauh7g$73r$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Piotr" <p...@u...interia.pl> napisał w
    > wiadomości
    > > Bo mi tak.
    > > Na koncie sa srodki na jego wykonanie, a przelew nie wykonal sie i znikl
    z
    > > listy.
    >
    > w multi konta nie mam, ale mialem tak w mbanku i w lgpetro

    Mam juz odpowiedz z Mlinii.
    Kuriozum: na koncie nie bylo o godzinie 00:00 srodkow i przelew zostal
    odrzucony.
    Srodki pojawily sie w ciagu dnia, ale system Multibanku nie jest na tyle
    inteligentny aby probowac 2 razy...
    A co ma z tego klient?
    Ano klient musi sie domyslac, co nastapilo po nastepujacych znakach:
    1. Brak przelewu na liscie przelewow oczekujacych
    2. Brak w historii wykonania tego przelewu.

    Aby nie bylo watpliwosci, to cytat z wyjasnien konsultanta Multibanku, ktory
    WIDZIAL, ZE MOJ PRZELEW ZOSTAL ODRZUCONY!

    Zatem ich program pozwala zobaczyc odrzucenie przelewu.
    Klient nie ma prawa do takiej informacji.

    IMO programistom Multibanku braklo piatej klepki implementujac ten
    "feature".

    Pozdrawiam,
    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1