  • Data: 2004-11-12 19:59:40
    Temat: Re: zniszczenie karty, jak poprawnie?
    Od: andy_k <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Nov 2004 20:28:48 +0100, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    >Ale krowy nie mysla. Ludzie moga a nawet powinni.

    No ale to nie krowom potrzebne te paszporty, tylko ludzie je dla krow
    wymyslili. Podalem to jako przyklad wymyslnej europejskiej biurokracji, skoro
    mozna tak bylo postapic z krowami, to jestem przekonany, ze i podobnie
    bedzie za kartami... z biegiem czasu ludzie sie przyzwyczaja, az w koncu to
    stanie sie oczywiste i najnormalniej w swiecie normalne. ;)

    Dziwne jest wszystko tylko na poczatku, niestety.