eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepie › Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Data: 2005-06-25 12:12:28
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tristan Alder napisał(a) w wiadomości: ...
    >BTW: Inna sprawa, że czemu banki dzwonią z zastrzeżonych? Potem się >zrównują
    >ze spamerami i faktycznie problem.

    Dzwonią z zastrzeżonych (nie tylko dla spamowania) aby odbierający
    nie poznał numeru i nie uznał go np. za infolinię lub tel. kontaktowy.
    Te numery mają 1. linię, służą raczej do rozmów wychodzących. Byłyby
    non-stop zajęte/blokowane/nie odbierane i klienci narobiliby szumu, że
    są olewani. Wiarygodnośś dzwoniącego to już inna sprawa.
    W porządnej większej firmie/instytucji numery infolinii/kontaktowe
    mają czasem więcej linii aby można się było łatwiej dodzwonić.
    To w teorii...
    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1