  • 1. Data: 2009-05-13 08:17:05
    Temat: Realny Madryt
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---cytat---
    Lech Wałęsa nie zamierza odcinać się od partii kontrowersyjnego
    irlandzkiego milionera Declana Ganleya. Były prezydent negocjuje warunki
    swojego występu na kolejnym zjeździe Libertas -
    ---Koniec---

    Zasadnicze jednak pytanie dotyczy tego, czy na konferencję w Madrycie L.
    Wałęsa przeskoczy przez płot, czy też dowieziony będzie rządową
    motorówką ???

    Tak , czy owak niezła lekcja historii dla młodzieży ...

  • 2. Data: 2009-05-13 08:33:17
    Temat: Re: Realny Madryt
    Od: Robert <r...@r...pl>

    Jerzy Olszewski pisze:
> [...]
    > motorówką ???
    >
    > Tak , czy owak niezła lekcja historii dla młodzieży ...

    Jedni twierdzą, że skakał przez płot - inni, że nie skakał.
    Był to jakiś symbol w tym zawikłanym świecie, ale teraz jest Pan dla
    mnie zerem Panie Lechu.

    RM.

  • 3. Data: 2009-05-13 08:39:42
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Jestem ciekaw za ile Bolek zachwalalby PIS na zjezdzie Moherow w Toruniu.
    Mysle, ze 200k eurosow zrobiloby swoje. TW Bolek siegnal dna.

    D.

  • 4. Data: 2009-05-13 09:05:02
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > motorówką ???
    >
    > Tak , czy owak niezła lekcja historii dla młodzieży ...

    Wałęsa jest kolesiem który ustawia się z wiatrem, czy to wiatr historii czy
    pieniędzy.

  • 5. Data: 2009-05-13 09:11:44
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Jestem ciekaw za ile Bolek zachwalalby PIS na zjezdzie Moherow w Toruniu.
    Mysle, ze 200k eurosow zrobiloby swoje. TW Bolek siegnal dna.

    Ty sięgnąłeś dna w swoich poglądach i opiniach już dawno temu.
    Mając bledziutkie pojęcie o ekonomii "popisywałeś" się tutaj krytyką programu
    Balcerowicza o którym nie masz zielonego pojęcia.
    Wałęsa jest jednym z wielkich Polaków i bohaterów narodowych i byle
    spekulant-amator niech nie nazywa go TW Bolek!
    We mnie też nie wzbudza zachwytu wiele zachowań Wałęsy ale mam szacunek dla
    niego za to wszystko co zrobił dla Polski.

    Parę dni temu oburzałeś się tutaj teatralnie, że ex-hitlerowcy z niemieckich
    mediów nazwały jakiś czas temu braci Kaczyńskich "Dwoma kartoflami".
    Teraz sam śmiesz obrażać byłego prezydenta i nazywać go TW Bolek.

    Nawet nie mógł byś mu butów czyścić! Po raz kolejny kompromitujesz się
    całkowicie, kolego Dieter.

  • 6. Data: 2009-05-13 09:13:35
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > irlandzkiego milionera Declana Ganleya. Były prezydent negocjuje warunki
    > swojego występu na kolejnym zjeździe Libertas -

    To się nazywa biznes i gra z trendem. Ale wg sondaży przeciw, bo sondaże
    mówią, że PO jest trendy. Ha, ha, ha

    kc

  • 7. Data: 2009-05-13 09:18:28
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > Ty sięgnąłeś dna w swoich poglądach i opiniach już dawno temu.
    > Mając bledziutkie pojęcie o ekonomii "popisywałeś" się tutaj krytyką
    programu
    > Balcerowicza o którym nie masz zielonego pojęcia.

    Oj, posłuchaj ty dobrze radia, posłuchaj. Bo ja dzisiaj słuchałem profesora.
    To samo co 30 lat temu generał: Związkowcy nie mogą zakłócać takiego święta,
    to niegodne. Wtedy chodziło o 1 maja i 22 lipca, a teraz 4 czerwca, Daty
    inne, mowa ta sama. Nie tylko profesor tak mówi.

    kc

  • 8. Data: 2009-05-13 09:31:27
    Od: Henio <h...@g...com>

    XXL pisze:

    > Wałęsa jest jednym z wielkich Polaków i bohaterów narodowych i byle

    Święte słowa.
    Człowiek, który przez ostatnie miesiące Polacy darzyli rekordowym
    zaufaniem - 60%, nie może się mylić.
    Wszyscy powinniśmy chociaż zastanowić się na Libertasem.

    Z drugiej strony co na występy Lecha zwolennicy RadiaM?
    Dochodzą słuchy, że Ojciec Dyrektor przychylnie patrzy na Libertas, czy
    w takim razie, utuli Lecha, odrzuconego być może niedługo przez PO i GW?

    I jak to się stało, że tak zacny człowiek dostał tylko 1,01% w wyborach
    prezydenckich?
    Czy Ci, którzy go wskrzesili równie łatwo nie zrzucą go z piedestału?

    Pozdrawiam
    Henio

  • 9. Data: 2009-05-13 09:31:45
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    XXL pisze:
    > Wałęsa jest jednym z wielkich Polaków i bohaterów narodowych i byle
    > spekulant-amator niech nie nazywa go TW Bolek!

    Każdy ma takiego Bohatera na jakiego zasługuje ;-)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 10. Data: 2009-05-13 09:50:10
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Lech Wałęsa nie zamierza odcinać się od partii kontrowersyjnego
    > irlandzkiego milionera Declana Ganleya. Były prezydent negocjuje warunki
    > swojego występu na kolejnym zjeździe Libertas -

    Pytanie zasadnicze, kto to jest ten Ganley ?.

    "[...] oto Salon, który bliski był już ustanowienia oficjalnego kultu Lecha
    Wałęsy jako kolejnego skarbu narodowego, został nieprzyjemnie zaskoczony
    jego wizytą w Rzymie na mityngu partii Libertas, kierowanej przez Declana
    Ganleya. Jeszcze najważniejsi cadykowie głosu nie zabrali, ale prorocy
    mniejsi, w rodzaju Władysława Frasyniuka, czy Jacka Żakowskiego nie ukrywają
    rozgoryczenia - bo tylko tym można wytłumaczyć opinię wygłoszoną przez red.
    Żakowskiego, że "Wałęsa przeszedł na stronę Kremla". Przypomina mi to
    deklarację pułkownika Kwaśniewskiego ze Studium Wojskowego UMCS w Lublinie,
    który w marcu 1968 roku oświadczył, że "każdy żołnierz, który nie wykona
    strzelania, będzie uważany za agenta Bundeswehry". Redaktor Żakowski daje w
    ten sposób wyraz swoim podejrzeniom, iż Declan Ganley może być ruskim
    agentem, bo dorobił się na handlu z Gazpromem. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/