  • 1. Data: 2002-03-15 09:32:43
    Temat: Recon Direct Sales i Citi
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    Co wiecie o tej firmie, robiacej chyba akwizycje dla Citi ?
    Mieliscie z nimi do czynienia? Kto w Citi jet odpowiedzialny za
    wspolprace z nimi ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 2. Data: 2002-03-15 09:38:32
    Temat: Re: Recon Direct Sales i Citi
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Co wiecie o tej firmie, robiacej chyba akwizycje dla Citi ?
    > Mieliscie z nimi do czynienia? Kto w Citi jet odpowiedzialny za
    > wspolprace z nimi ?
    > --

    A co potrzebujesz? :)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-03-15 09:42:59
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Co wiecie o tej firmie, robiacej chyba akwizycje dla Citi ?
    > Mieliscie z nimi do czynienia? Kto w Citi jet odpowiedzialny za
    > wspolprace z nimi ?

    za wspolprace trudno powiedziec.....
    ale wiekszosc ludzi w detalu jest zatrudniona nie przez citi ale przez
    recon i jeszcze cos.....

    pozdrawiam
    Michal

  • 4. Data: 2002-03-15 10:11:27
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > za wspolprace trudno powiedziec.....
    > ale wiekszosc ludzi w detalu jest zatrudniona nie przez citi ale przez
    > recon i jeszcze cos.....
    >
    > pozdrawiam
    > Michal

    Recon to firma zatrudniajaca ludzi pracujacych dla Citibanku czyli dla
    detalu...niestety nie znam powiazan finansowych miedzy tymi dwoma
    organizacjami. Istnieje jeszcze firma Rigall Distribution..ktora dziala na
    tych samych zasadach na polnocy Polski. Jest chyba jeszcze jedna firma na
    poludniu ale nie znam jej nazwy..zawsze mozna sie spytac jakiegos
    przedstawiciela Citibanku :-).

    Pozdrawiam Krzysiek

  • 5. Data: 2002-03-15 12:28:53
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > poludniu ale nie znam jej nazwy..zawsze mozna sie spytac jakiegos
    > przedstawiciela Citibanku :-).
    Rotsa Sales Direct

    Uprzedzam - NIE JESTEM PRZEDSTAWICIELEM :))

    MaciejK

  • 6. Data: 2002-03-15 19:50:00
    Od: "Jana" <j...@i...pl>

    Witam,

    Rigall nie dziala tak jak recon, zapewniam. W wyjasnieniach moge pomoc ale
    na pruv,

    pozdrawiam,

    J.
    Użytkownik "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl> napisał w