  • Data: 2004-11-04 17:36:43
    Temat: Refinansowanie Kredytu
    Od: "Grzegorz Sieraczynski" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !!!

    Posiadam kredyt hipoteczny w PKO BP w PLN-ach, okolo 75 tys.
    Ostanio przyszla do mnie wiadomosc z PKO ze zostaly podniesione stopy i ze
    teraz mam oprocentopwanie 9,58% !!! Szok

    Chciałbym go przewalutować na np CHF. Na stronie PKO podaja ze od takiej
    operacji pobiora sobie od 0,8 % kwoty.
    Czy mozna z nimi pertraktowac co do wysokosci tej prowizji ?

    Moze taniej bylo by przeniesć kredyt do innego banku - tylko jakiego ?

    Troche rozwazalem nad mBank-iem i oferta mPLAN-u, nawet wyslalem im
    zgloszenie i w odpowiedzi zadzwonili do mnie i zaproponowali 2,95% w CHF,
    ale sam nie wiem. Posiadam tam konto i jak na razie jestem baaaaardzo
    zadowolony, czy moze mi ktos powiedziec jak bedzie u nich z kredytem?

    Boje sie (moge nie miec racji) ze jesli bank "padnie" to czy jacys smutni
    panowie pewnego dnia przyjda do mojego mieszkania i powiedza ze jest ono
    ich. Jakie jest postepowanie w takich przypadkach, czy wierzyciele banku
    maja takie prawo ?

    Jakie sa oplaty jesli chodzi o zmiane we wpisie do hipoteki ?

    Sporo tego ale pewnie mnie rozumiecie.

    Za wszelkie info z gory dziekuje

    Pozdrawiam GS