    From: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Regulamin kart kredytowych ING - dziwna rzecz
    Date: Sat, 7 Sep 2002 22:52:28 +0200

    Czytam właśnie regulamin nowych kart kredytowych ING BŚ i znalazłem takie
    coś:

    "paragraf 14
    1. Od kwoty transakcji dokonanych przy użyciu karty naliczane są odsetki
    według
    zmiennej stawki oprocentowania ustalanej przez Bank w stosunku rocznym.
    2. Bank nalicza odsetki od transakcji od dnia obciążenia rachunku karty
    kwotą
    transakcji do dnia poprzedzającego dzień spłaty.
    3. Odsetki obciążają przyznany przez Bank limit kredytowy tzn. pomniejszają
    wysokość
    dostępnego limitu."

    Z tego wynikałoby, że jeżeli ktoś dokona zakupu na sumę równą (albo prawie
    równą) przyznanemu limitowi, to nawet spłacając wszystko przed upływem grace
    period i tak zostanie obciążony dodatkowo 40 zł za przekroczenie limitu
    kredytowego - bo przecież odsetkami przekroczył limit.
    Nie mam karty kredytowej innych banków - czy ktoś pamięta jak jest w
    regulaminach innych kart?

    pozdr,
    Bogdan