-
1. Data: 2003-02-10 22:24:57
Temat: Reklamacja
Od: "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl>
Czy ktoś może mnie oświecić i napisac ile powinna trwać reklamacja
transakcji kartą? To jest po jakim czasie od zgłoszenia reklamacji mogę
zażądać odblokowania pieniędzy na koncie?
K.
-
2. Data: 2003-02-10 22:30:33
Temat: Re: Reklamacja
Od: "LaraCroft" <L...@c...pl>
Użytkownik "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> napisał w
wiadomości news:b29945$dt5$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Czy ktoś może mnie oświecić i napisac ile powinna trwać reklamacja
> transakcji kartą? To jest po jakim czasie od zgłoszenia reklamacji mogę
> zażądać odblokowania pieniędzy na koncie?
>
> K.
szanujacy sie bank robi to natychmiast...przyjmujac reklamacje jako stosowne
oswiadczenie, a w razie czego - gdyby byla nieuzasadniona po prostu cie
obciaza po czasie
-
3. Data: 2003-02-10 22:46:57
Temat: Re: Reklamacja
Od: "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl>
To jest tak:
[1] Składasz reklamacje i niby masz tę sumę, ale zablokowaną.
[2] Oni coś tam wyjaśniają albo i nie.
[3] Dostajesz odpowiedź czy reklamacja została uznana, czy nie.
Chodzi o to, że nie mogą tego wyjaśniać w nieskończoność i musi by jakiś
ostateczny termina na załatwienie sprawy. O ten termin mi chodzi.
K.
Użytkownik "LaraCroft" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
news:b2994m$1jn$1@moles.pbk.pl...
>
> Użytkownik "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> napisał w
> wiadomości news:b29945$dt5$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> > Czy ktoś może mnie oświecić i napisac ile powinna trwać reklamacja
> > transakcji kartą? To jest po jakim czasie od zgłoszenia reklamacji mogę
> > zażądać odblokowania pieniędzy na koncie?
> >
> > K.
>
> szanujacy sie bank robi to natychmiast...przyjmujac reklamacje jako
stosowne
> oswiadczenie, a w razie czego - gdyby byla nieuzasadniona po prostu cie
> obciaza po czasie
>
>
-
4. Data: 2003-02-10 23:44:13
Temat: Re: Reklamacja
Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>
Użytkownik "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> napisał w
wiadomości news:b29add$e8q$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> To jest tak:
> [1] Składasz reklamacje i niby masz tę sumę, ale zablokowan?.
> [2] Oni co? tam wyja?niaj? albo i nie.
> [3] Dostajesz odpowiedĽ czy reklamacja została uznana, czy nie.
>
> Chodzi o to, że nie mog? tego wyja?niać w nieskończono?ć i musi by jaki?
> ostateczny termina na załatwienie sprawy. O ten termin mi chodzi.
>
W Citku natychmiast uwzględniają(warunkowo) reklamację i biorą się do
wyjaśniania. Jak zasadna to po sprawie jak nie to transakcja
"powraca" i "po ptokach".
Rysiek
-
5. Data: 2003-02-11 07:04:40
Temat: Re: Reklamacja
Od: "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl>
OK. Chodzi jednak o maksymalny czas kiedy już jest po ptokach.
K.
Użytkownik "RysioPysio" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
news:b29dgc$jq5$1@absinth.dialog.net.pl...
>
> Użytkownik "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> napisał w
> wiadomości news:b29add$e8q$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> > To jest tak:
> > [1] Składasz reklamacje i niby masz tę sumę, ale zablokowaną.
> > [2] Oni coś tam wyjaśniają albo i nie.
> > [3] Dostajesz odpowiedź czy reklamacja została uznana, czy nie.
> >
> > Chodzi o to, że nie mogą tego wyjaśniać w nieskończoność i musi by jakiś
> > ostateczny termina na załatwienie sprawy. O ten termin mi chodzi.
> >
> W Citku natychmiast uwzględniają(warunkowo) reklamację i biorą się do
> wyjaśniania. Jak zasadna to po sprawie jak nie to transakcja
> "powraca" i "po ptokach".
>
> Rysiek
>
-
6. Data: 2003-02-11 07:25:46
Temat: Re: Reklamacja
Od: RobertS <r...@g...pl>
Don Pedro napisał(a):
>
> OK. Chodzi jednak o maksymalny czas kiedy już jest po ptokach.
imho wystarczy przeczytac regulamin konta lub karty
--
roberts
c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt
-
7. Data: 2003-02-11 07:54:34
Temat: Re: Reklamacja
Od: "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl>
Regulaminy tego nie precyzują - sprawdziłem. Powołują się na jakieś
uregulowania VISY, których oczywiście nigdzie nie można znaleźć. Może jednak
ktoś wie...
K.
Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:3E48A57A.BAE0AD4E@go2.pl...
> Don Pedro napisał(a):
> >
> > OK. Chodzi jednak o maksymalny czas kiedy już jest po ptokach.
> imho wystarczy przeczytac regulamin konta lub karty
> --
> roberts
> c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt
-
8. Data: 2003-02-11 08:22:17
Temat: Re: Reklamacja
Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>
Użytkownik "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> napisał w
wiadomości news:b2a7iq$n73$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> OK. Chodzi jednak o maksymalny czas kiedy już jest po ptokach.
>
Aktualnie w Citku po zgloszeniu reklamacji - uznają ją warunkowo - jak już
pisałem.
Potem w ciągu kilku dni przychodzi formularz na którym trzeba
potwierdzić reklamację i odesłać w ciągu o ile pamietam
10 dni. Jesli go nie odeslesz to reklamacja jest odrzucana - tak piszą :)
Nie próbowałem sprawdzac - reklamacje załatwili natychmiast.
Ostatnio była to podwójne obciążenie karty przez z lekka głupawą
kasjerkę.
pozdrawiam
Rysiek
-
9. Data: 2003-02-11 17:13:29
Temat: Re: Reklamacja
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> napisał w
wiadomości news:b2aagb$o8a$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Regulaminy tego nie precyzują - sprawdziłem. Powołują się na jakieś
> uregulowania VISY, których oczywiście nigdzie nie można znaleźć. Może
jednak
> ktoś wie...
>
Ktore regulaminy powojuja sie na jakies regulacje VISY?
Maciej
-
10. Data: 2003-02-11 21:26:14
Temat: Re: Reklamacja
Od: "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl>
W tym sęk, że żadne. Ale jak już masz taką sprawę to dostajesz pismo zgodnie
z uregulowaniami VISA to i tamto.
K.
Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:Zaa2a.275028$xv1.3161262@news.chello.at...
> Użytkownik "Don Pedro" <a...@s...ii.uj.edu.pl> napisał w
> wiadomości news:b2aagb$o8a$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> > Regulaminy tego nie precyzują - sprawdziłem. Powołują się na jakieś
> > uregulowania VISY, których oczywiście nigdzie nie można znaleźć. Może
> jednak
> > ktoś wie...
> >
>
> Ktore regulaminy powojuja sie na jakies regulacje VISY?
>
> Maciej
>