eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 1. Data: 2005-02-01 07:11:15
    Temat: Reklamacja
    Od: "Kruchy" <k...@u...wp.pl>

    Witam.

    Posiadam rachunek w PKO BP. Tydzien temu przy wyplacie z bankomatu WBK
    dwukrotnie otrzymalem komunikat o braku autoryzacji. Po kilku dniach
    otrzymalem SMS-em stan konta pomniejszony o kwote tych dwoch wyplat.
    Pracownica w banku, podczas odbierania formularza reklamacyjnego,
    stwierdzila, ze przy wyplacie z "obcego" bankomatu czas rozpatrywania
    reklamacji moze wyniesc okolo miesiaca. I tu pytanie: Czy jest gdzies
    okreslony prawnie czas rozpatrzenia reklamacji ? Slyszalem, ze jest to 14
    dni ale moge sie mylic.

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
    Lukasz


  • 2. Data: 2005-02-01 07:43:41
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Grzegorz" <w...@p...onet.pl>

    I mylisz sie napewno
    Wg regulaminu visa czas rozpatrywania reklamacji wynosi do 90 dni a w
    szczególnych przypadkach do 140 wiec bedziesz czekał znacznie dłuzej.
    Mam podobną sytuację jesli nie taką samą i szlag mnie trafia bo jakis bank
    pozyczył sie od masy ludzi kasy. Jak ja chce kredyt to pisze podania a oni
    poprostu bankomaty psyjA I MAJA darmową kasę.



    > Witam.
    >
    > Posiadam rachunek w PKO BP. Tydzien temu przy wyplacie z bankomatu WBK
    > dwukrotnie otrzymalem komunikat o braku autoryzacji. Po kilku dniach
    > otrzymalem SMS-em stan konta pomniejszony o kwote tych dwoch wyplat.
    > Pracownica w banku, podczas odbierania formularza reklamacyjnego,
    > stwierdzila, ze przy wyplacie z "obcego" bankomatu czas rozpatrywania
    > reklamacji moze wyniesc okolo miesiaca. I tu pytanie: Czy jest gdzies
    > okreslony prawnie czas rozpatrzenia reklamacji ? Slyszalem, ze jest to 14
    > dni ale moge sie mylic.
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
    > Lukasz
    >


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 3. Data: 2005-02-01 07:53:43
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>


    Użytkownik "Kruchy" <k...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ctna2i$d3v$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    >
    > Posiadam rachunek w PKO BP. Tydzien temu przy wyplacie z bankomatu WBK
    > dwukrotnie otrzymalem komunikat o braku autoryzacji. Po kilku dniach
    > otrzymalem SMS-em stan konta pomniejszony o kwote tych dwoch wyplat.
    > Pracownica w banku, podczas odbierania formularza reklamacyjnego,
    > stwierdzila, ze przy wyplacie z "obcego" bankomatu czas rozpatrywania
    > reklamacji moze wyniesc okolo miesiaca. I tu pytanie: Czy jest gdzies
    > okreslony prawnie czas rozpatrzenia reklamacji ? Slyszalem, ze jest to 14
    > dni ale moge sie mylic.
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam,
    > Lukasz


    to juz którys post na grupie o takich problemach z bankomatami wbk, chyba
    trzeba ich unikac



  • 4. Data: 2005-02-01 09:13:48
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Kruchy" <k...@u...wp.pl>


    Użytkownik "Seba" <b...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ctnchh$gst$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > to juz którys post na grupie o takich problemach z bankomatami wbk, chyba
    > trzeba ich unikac

    Hmm... a tego to nie wiedzialem, ze to zjawisko masowe... Do tej pory czesto
    wyplacalem z tego wlasnie bankomatu i nigdy nie bylo problemow...

    Pozdrawiam,
    Lukasz


  • 5. Data: 2005-02-01 09:29:24
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>


    Użytkownik "Kruchy" <k...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ctnh8b$lnu$1@news.onet.pl...
    >
    > Użytkownik "Seba" <b...@w...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:ctnchh$gst$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    >> to juz którys post na grupie o takich problemach z bankomatami wbk, chyba
    >> trzeba ich unikac
    >
    > Hmm... a tego to nie wiedzialem, ze to zjawisko masowe... Do tej pory
    > czesto wyplacalem z tego wlasnie bankomatu i nigdy nie bylo problemow...
    >
    > Pozdrawiam,
    > Lukasz

    25/01 był temat "multibank mnie okradł", też bankomat wbk zawinił
    news:13df.00000b4a.41f6b8b1@newsgate.onet.pl...



  • 6. Data: 2005-02-01 10:04:07
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Kruchy" <k...@u...wp.pl>


    Użytkownik "Seba" <b...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ctni51$cvv$1@inews.gazeta.pl...
    > 25/01 był temat "multibank mnie okradł", też bankomat wbk zawinił
    > news:13df.00000b4a.41f6b8b1@newsgate.onet.pl...

    No to, ze tak powiem, sytuacja trwa dosyc dlugo - mnie oskubal 20.01....

    Pozdrawiam,
    Lukasz


  • 7. Data: 2005-02-01 15:10:20
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>


    Użytkownik "Kruchy" <k...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:ctnk6l$ps3$1@news.onet.pl...
    >

    > No to, ze tak powiem, sytuacja trwa dosyc dlugo - mnie oskubal 20.01....

    Wygląda na to że wszystkich co próbowali pobrać 20.01.2005 oskubali.... mnie
    na 250 PLN

    pzd
    Jarek23



  • 8. Data: 2005-02-01 18:07:24
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Grzegorz wrote:
    > I mylisz sie napewno
    > Wg regulaminu visa czas rozpatrywania reklamacji wynosi do 90 dni a w
    > szczególnych przypadkach do 140 wiec bedziesz czekał znacznie dłuzej.
    > Mam podobną sytuację jesli nie taką samą i szlag mnie trafia bo jakis bank
    > pozyczył sie od masy ludzi kasy. Jak ja chce kredyt to pisze podania a oni
    > poprostu bankomaty psyjA I MAJA darmową kasę.


    Hmmm, nie do końca.
    Jeśli złożysz zażalenie pisemnie do danej Instytucji, to jej obowiązkiem
    jest odpowiedzieć Ci w terminie 14 dni.
    Nie oznacza to uznania Twoich roszczeń. Może to być odpowiedź w stylu:
    "zgłoszenie zostało przyjęte - trwają prace mające na celu wyjaśnienie
    zaistniałej sytuacji".

    Termin 90 dni to maksymalny okres wyjaśnień transakcji Visą.
    Jednak w Twoim przypadku sytuacja dotyczyła wypłaty w bankomacie, a nie
    transakcji bezgotówkowej w punkcie usługowym, gdzieś na końcu świata.
    Odpowiedź winieneś (z własnego doświadczenia wiem) otrzymać 7-20 dni.
    Podobno weryfikacja sprowadza się do podliczenia banknotów wypłaconych i
    zarejestrowanymi przez system jako pobrane z rachunków.
    [BPH - własne bankomaty przy Oddziale zrobił to w 7 dni, w innych
    własnych ale na prowincji 20 dni...]

    Swoją drogą, jeśli Twoim zdaniem okres rozpatrywania Twojego pisma
    będzie zbyt długi, to napisz reklamację na długi czas wyjaśniania tej
    sytuacji z prośbą o podanie przyczyn.
    Bank winien wyjaśniać te sytuacje "niezwłocznie", tym samym nie może
    dążyć do przedłużania nawet w ramach tego przedziału 90 dni.

    Pozdrawiam,

    Tomek


  • 9. Data: 2005-02-01 19:46:11
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 1 Feb 2005 16:10:20 +0100, "Jarek23" <j...@l...pl> wklepał(-a):

    >Wygląda na to że wszystkich co próbowali pobrać 20.01.2005 oskubali.... mnie
    >na 250 PLN

    Bankomat ukradł ci pieniądze? Może jeszcze wyświetlił złośliwy komunikat?

    --
    Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl
    FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
    FAQ pl.comp.www.nowe-strony http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/


  • 10. Data: 2005-02-01 21:19:14
    Temat: Re: Reklamacja
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>


    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ctopqk.1l8.1@slaszysz.poczta.onet.pl...

    > Bankomat ukradł ci pieniądze? Może jeszcze wyświetlił złośliwy komunikat?

    Bardzo błyskotliwy komentarz... Zrozumiałeś co napisałem ? Bo chyba zbyt
    mocno to nadinterpretowałeś....


    --
    Pozdrawiam
    Jarek23


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1