eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja - Inteligo
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-10-24 17:58:48
    Temat: Reklamacja - Inteligo
    Od: "spoon" <s...@p...onet.pl>

    Dokladnie 2 miesiace temu chcialem wybrac pieniadze z jednego ze
    szczecinskich bankomatow.
    Otoz wlozylem karte, wklepalem kwote (50 zl) i czekam na wydanie banknotu.
    Zamiast tego wyswietlil sie napis "Bankomat nie moze dokonczyc transakcji.
    Przepraszamy za utrudnienia" ..czy cos takiego i oddalo mi karte. Po chwili
    jednak dostalem sms, ze odjeto mi z konta 50 zl... ktorych bankomat nie
    wyplacil. Dopiero wtedy zauwazylem karteczke przyklejona do szyby banku, ze
    bankomat jest chwilowo niesprawny. Wyslalem reklamacje do swojego banku..
    odpowiedz dostalem 2 dni temu (po dwoch miesiacach). Bank przyslal mi
    dokumenty potwierdzające, że reklamowana
    przeze mnie transakcja byla _udana_, co oczywiscie jest kompletna bzdura. I
    co tu z tym teraz zrobic?;)

    pozdrawiam

    spoon


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1