  • 11. Data: 2009-10-06 10:08:24
    Temat: Re: Reklamacja niewyplaconych pieniedzy
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > Witam - mam podobną sytuację. 24.08 zgłoszona reklamacja do mBanku -
    > bankomat Cash4You nie wypłacił kilkuset złotych. Dziś mija 42 dzień -
    > nadal cisza w sprawie.

    Rozmawailem ze znajomym. Okazalo sie, ze zrezygnowal z mbanku wlasnie z tego
    typu powodu - czekal prawie 3 miesiace na oblokowanie kasy/konta.
    Widze, ze to u nich normalne - nieciekawie .... chyba zastanowie sie nad
    zmiana (na ing moze)

    Fantom

  • 12. Data: 2009-10-06 13:00:46
    Od: "Ya^ceK" <ya-cekUSUŃTO@o2.pl>

    Wczoraj dostałem list z mBanku - myślałem że to w sprawie reklamacji.
    Okazało się, że z przyjemnością zawiadamiają mnie że udostępniają mi
    Zespół Opiekunów Klienta. Zapewniają mi szybką i indywidualną obsługę,
    kompleksową pomoc i mają nadzieję że to udogodnienie przyczyni sie do
    zwiększenia poziomu satysafakcji...

    Uśmiałem się...

  • 13. Data: 2009-10-06 19:04:07
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > Zespół Opiekunów Klienta. Zapewniają mi szybką i indywidualną obsługę,
    > kompleksową pomoc i mają nadzieję że to udogodnienie przyczyni sie do

    No to skorzystaj - zobaczymy co powie ten super zespol i co potrafi zrobic
    :)

    Fantom

  • 14. Data: 2009-10-13 07:58:10
    Od: "Ya^ceK" <ya-cekUSUŃTO@o2.pl>

    "Uprzejmie informujemy, że zgłoszona przez Pana reklamacja została
    rozpatrzona pozytywnie. Została zdjęta blokada środków założona w momencie
    rozpoczęcia procesu reklamacyjnego."

    Po 49 dniach uznali.. cieszyc się czy płakać?

    Pozdrawiam
    YaceK

  • 15. Data: 2009-10-13 09:11:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 13 Oct 2009 09:58:10 +0200, Ya^ceK napisał(a):

> [...]
    > momencie rozpoczęcia procesu reklamacyjnego."
    >
    > Po 49 dniach uznali.. cieszyc się czy płakać?

    Raczej cieszyć.

    Xenocide

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-10-13 15:02:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Ya^ceK" <ya-cekUSUŃTO@o2.pl> writes:

> [...]
    > momencie rozpoczęcia procesu reklamacyjnego."
    >
    > Po 49 dniach uznali.. cieszyc się czy płakać?

    A co z odsetkami ustawowymi?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2009-10-14 07:28:26
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > "Uprzejmie informujemy, że zgłoszona przez Pana reklamacja została
    > rozpatrzona pozytywnie. Została zdjęta blokada środków założona w momencie
    > rozpoczęcia procesu reklamacyjnego."

    Hej.
    Mam pytanko : czy po zlozeniu reklamacji kwota reklamacji przeszla ci z
    wydanej na zablokowana ? Bo ja zlozylem juz prawie 2 tygodnie temu
    reklamacje, ale ta kwota jest ciagle jako rozliczona (ze wylacilem) a nie w
    blokadach.

    Fantom

  • 18. Data: 2009-10-16 15:02:01
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > zamyslil sie na dluzsza chwile (mysle ze z 2 min . czekaj na realziacje
    > transakcji) a na koniec wywalil, ze transakcja nie moze byc zrealizowana.
    > No a potem okazalo sie, ze kwota zeszla z salda (najpier zablokowana potem
    > zatwierdzona). Zlozylem oczywiscie reklamacje. mBank i bankomat Cash4You.
    > Pytanka : jaki realny czas na zakonczenie reklamacji ? Mam nadzieje, ze
    > nei zdaza sie, ze stwierdzaja : "wszytsko sie zgadza, wyplacil Pan ta
    > kwote", a osoby obslugujace bankomat biiora kase do kieszeni (lub inna
    > sytuacja, i nie mam uznanej reklamacji) ?

    Minelo wlasnie 14 dni i ..... jedyne co zostalo zrobione to przeniesienie
    tej kwoty do zablokowanych ( i to wlasnie dziaisj - czyli dwa tygodnie od
    reklamacji). Oj juz czuje kiedy to sie moze skonczyc ....

    Fantom

  • 19. Data: 2009-12-08 08:16:34
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > rozpoczęcia procesu reklamacyjnego."
    >
    > Po 49 dniach uznali.. cieszyc się czy płakać?

    Chyba cieszyc. Mi wlasnie odblokowali po .... 65 dniach !!

    Fantom