-
1. Data: 2002-07-14 08:30:33
Temat: Reklamacja transakcji kartą w bankomacie
Od: <w...@p...onet.pl>
W lutym tego roku kartą PKO Express próbowałem wypłacić 200 PLN w bankomacie
BGŻ S.A. w Krakowie. Transakcja się nie udała ale konto zostało obciążone.
Reklamowałem transakcję w oddziale PKO prowadzącym ROR i została warunkowo
uznana. Jednak w czerwcu otrzymałem pismo, z którego wynika, że "z dokumentów
bankowych otrzymanych z banku rozliczającego bankomat wynika, że transakcja
przebiegła prawidłowo".
Co radzicie? Pieniędzy bankomat mi nie wypłacił, PKO BP S.A. się na mnie
wypina, BGŻ prawdopodobnie też (jeśli wierzyć pismu). Czy reklamować
bezpośrednio w BGŻ S.A.? Jeśli tak to do jakiego Departamentu / Zespołu
kierować pismo z reklamacją?
Z góry dziękuję
Witek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2002-07-14 09:35:12
Temat: Re: Reklamacja transakcji kartą w bankomacie
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:727a.00000b0b.3d3136a8@newsgate.onet.pl...
>
> Co radzicie? Pieniędzy bankomat mi nie wypłacił, PKO BP S.A. się na mnie
> wypina, BGŻ prawdopodobnie też (jeśli wierzyć pismu). Czy reklamować
> bezpośrednio w BGŻ S.A.? Jeśli tak to do jakiego Departamentu / Zespołu
> kierować pismo z reklamacją?
>
http://www.zbp.pl/arbiter/arbiter_glowna.htm
Maciej