eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja w Millennium - porażkaReklamacja w Millennium - porażka
  • Data: 2006-05-24 19:52:42
    Temat: Reklamacja w Millennium - porażka
    Od: " JBG" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jakiś rok temu skusiłem się na Visę Economic, równocześnie otworzono mi konto
    w Millennium, które miało być bezpłatne. Po jakimś czasie dowiedziałem się, że
    konto jest bezpłatne tylko pod warunkiem zrobienia kartą określonych obrotów.
    W grudniu złożyłem więc wniosek o zamknięcie konta. Przestałem się nim
    interesować, aż tu koło kwietnia zauważyłem, że konto dalej jest otwarte i
    znowu pobrano za nie opłatę. 2 maja złożyłem więc reklamację w sprawie zwrotu
    kilkunastu (moim zdaniem niesłusznie pobranych) złotych. Zgodnie z informacją
    pani z banku, reklamacja miała być rozpatrzona w ciągu 2 tygodni, poza tym
    zaraz po długim weekendzie miał się ze mną skontatkować ktoś z banku w tej
    sprawie. Żadnego kontaktu nie było, a więc po 2 tygodniach znowu pofatygowałem
    się do banku i dowiedziałem się, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania. W
    związku z tym zrezygnowałem z karty i po raz kolejny (!) zamknąłem rachunek.
    Reklamacja mimo to miała być rozpatrzona, ale minął kolejny tydzień i zero
    odzewu. W sumie nie zależy mi za bardzo na tych pieniądzach, ale niesmak
    pozostaje. Ciekawe, czy doczekam się odpowiedzi.
    Wspomnę jeszcze, że wyciągi z karty ze dwa razy przyszły po terminie spłaty.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1