-
11. Data: 2013-11-12 00:11:11
Temat: Re: Reklamy banków w TV
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"J.F." 1qhara0tny17z$....@4...net
> Ile taka reklama moze im sciagnac klientow ?
> 100 tys ? Chyba zbyt ambitne zalozenie, ale
> cos trzeba zalozyc.
IMO sama reklama nie ściągnie klientów. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
12. Data: 2013-11-12 00:13:24
Temat: Re: Reklamy banków w TV
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Kris" 2...@g...co
m
> przyszli bez żadnej reklamy lub z minimalną reklamą.
: Skąd zalożeni ze bez reklamy klienci bu drzwiami i oknami szli?
IMO nie jest potrzebna reklama, ale informacja.
Być może kiedyś reklama była informacją, ale
dziś raczej jest popisówką. :)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
13. Data: 2013-11-12 01:34:04
Temat: Re: Reklamy banków w TV
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"J.F." 17goik26p3o43$....@4...net
> Po pierwsze - co z tego ze podniosa/obniza, skoro ludzie
> nie beda o tym wiedzieli ? Jakies minimum reklamy musi
> byc. Plakaty w oknach moga nie wystarczyc, zreszta tez
> troche kosztuja, i plakaty i okna.
IMO reklama jest niepomiernie droższa od prostej informacji.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
14. Data: 2013-11-12 07:36:35
Temat: Re: Reklamy banków w TV
Od: r...@g...com
W dniu wtorek, 12 listopada 2013 00:13:24 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
napisał:
>
>
> IMO nie jest potrzebna reklama, ale informacja.
>
> By� mo�e kiedy� reklama by�a informacj�, ale
>
> dzi� raczej jest popis�wk�. :)
>
>
Na tej samej zasadzie partie kiedyś prezentowały programy wyborcze
i coś tam próbowały obiecywać. Teraz w końcu się zorientowali, że
to nie ma sensu, i po prostu grają emocjami. Tak jest taniej, prościej,
skuteczniej... i zabawniej.
-
15. Data: 2013-11-12 09:39:38
Temat: Re: Reklamy banków w TV
Od: "forestdumb" <...@...z>
>> przyszli bez żadnej reklamy lub z minimalną reklamą.
> Skąd zalożeni ze bez reklamy klienci bu drzwiami i oknami szli?
do Amber Gold szli ;) ale ok mieli reklamy w prasie i to opinotworczej, z
wyzszej polki typu "polityka" (pekunia non olet, pozniej mieli o czym pisac
przez kilka tygodni gdy amber gold padl), w TV raczej ich reklam nie bylo,
znanych aktorow tez.
-
16. Data: 2013-11-12 12:31:34
Temat: Re: Reklamy banków w TV
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
<r...@g...com> 0...@g...co
m
: Na tej samej zasadzie partie kiedyś prezentowały programy wyborcze
: i coś tam próbowały obiecywać. Teraz w końcu się zorientowali, że
: to nie ma sensu, i po prostu grają emocjami. Tak jest taniej, prościej,
: skuteczniej... i zabawniej.
I ja kiedyś uważałem, że zwycięstwo osiągnięte grą na nastrojach nie
jest dobrem. Nawet o tym kiedyś pisałem -- chyba na polszczyźnie. Na
pewno ludzie potrafią myśleć, ale z jakiegoś powodu (IMO powodem tym
jest strach i nieuczciwość) od stuleci wygrana zazwyczaj przysługuje
nie tym, którzy klarownie prezentują swe poglądy i szanują swe słowa
(obietnice chociażby) ale tym, którzy grają na emocjach i kołyszą
tłumami.
Choć kręgosłup szwankuje a ucho nie daje spać, nie brak mi siły na
prowadzenie bijatyki -- nie mając nikogo pod ręką, biję się z moimi
własnymi myślami. ;) Weźmy jakiegoś łajdaka -- choćby Hitlera...
Hitler grał na nastrojach, ale i klarownie prezentował swoje poglądy.
(nawet w swym papierowym, czyli trwałym, solidnym dziele Mein Kampf)
Przegrał dopiero wtedy, gdy ludzie uwierzyli w drogę prowadzącą do
zagłady żydów.
Innymi słowy ludzie odrzucili to, co klarował, ale nie odrzucili
tego, co poruszało tłumami, kołysząc je niczym dziecię w kołysce? ;)
I tak, i nie -- wielu naukowców uciekło z Niemiec do USA i tam
prowadziło agitacje antyhitlerowską, zanim doszło do holokaustu.
-=-
Lęk przed odpowiedzialnością połączony z poczuciem winy może uczynić
człowieka niewolnikiem? Oczywiście! Zatem, aby nie wpaść w te sidła,
należy unikać czynienia nieprawości -- nie będę bał się, gdy nie
będzie na mnie tak zwanego haka? Otóż moja historia temu przeczy
-- hakiem może być także przestępstwo jedynie domniemane, a nawet
absurdalne, bo ja (wg Łazewskiego czy Koszewnika -- dwóch duchownych
białostockiego duszpasterstwa akademickiego) dokonywałem aborcji,
choć moja płeć nie budzi zastrzeżeń a ginekologiem nie jestem...
Może i budzi -- toż kiedyś nosiłem długie, gęste włosy...
A lekarzem czy politykiem jest ponoć każdy...
-=-
Brak mi czasu na rozmyślania -- ale z jednej strony wierzę w potęgę
rozumu, z innej zaś strony widzę, że zwycięstwo najłatwiej osiągać
poprzez kołysanie i omamianie ludzi. Ludzi -- czyli istot rozumnych,
które potrafią (za sprawą rozumu właśnie) obronić się przed tak
zwanym praniem mózgu, agitacją, propagandą czy inną demagogię,
czasami zwaną retoryką... ;)
-=-
Przyznać się -- które z Was, drogie siostry, kadziły bankowi
(przymykając oczy na drobne łajdactwa tychże) tylko dlatego,
że ów bank dał (lub choćby obiecał dać, bądź prawą swą ręką
dał a lewą zabrał) orzeszki czy wisienki?...
A które uznały -- orzeszki orzeszkami a prawo musi
być zachowane i nie banki są naszymi panami, ale
usługodawcami...
Tu toczą się batalie o drobiazgi -- dookoła mogą toczyć się podobne o wartości nieco
wyzsze.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
17. Data: 2013-11-12 13:43:25
Temat: Re: Reklamy banków w TV
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
"J.F." 17goik26p3o43$....@4...net
>> Po pierwsze - co z tego ze podniosa/obniza, skoro ludzie
>> nie beda o tym wiedzieli ? Jakies minimum reklamy musi
>> byc. Plakaty w oknach moga nie wystarczyc, zreszta tez
>> troche kosztuja, i plakaty i okna.
>IMO reklama jest niepomiernie droższa od prostej informacji.
Ale gdzie chcesz te prosta informacje zamiescic ?
Teraz kazdy kto ma medium o szerokim dostepie chce pieniedzy :-)
Rozeslac e-mailem do klientow i liczyc na rozpowszechnienie, czy
zastosowac szemrana reklame na newsach ?
J.
-
18. Data: 2013-11-12 13:44:56
Temat: Re: Reklamy banków w TV
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
>"J.F." 1qhara0tny17z$....@4...net
>> Ile taka reklama moze im sciagnac klientow ?
>> 100 tys ? Chyba zbyt ambitne zalozenie, ale
>> cos trzeba zalozyc.
>IMO sama reklama nie ściągnie klientów. :)
Nie kazdy jest takim wisniozerca jak Ty :-)
Jednych przyciagnie sama reklama, innym trzeba dodac "darmowe konto".
J.
-
19. Data: 2013-11-12 14:12:31
Temat: Re: Reklamy banków w TV
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "m" napisał w wiadomości
W dniu 11.11.2013 22:14, J.F. pisze:
>>> Powiedzmy że dziesiątki tysięcy to 90 tys/mc. Powiedzmy że dają 1%
>>> więcej - to daje nam 90 000 / (0.01/12) = 750000 zł depozytów przy
>>> których koszt procentów przekracza 90 tys.
>>> Czy naprawdę sądzisz że bank ma tylko 750 tys zdeponowane?
>
>> To nie tak.
>Dokładnie tak jak założył wątkotwórca. Przeliczyłem tylko jego dane.
Mam zastrzezenia co do "bank ma tylko 750 tys zdeponowane".
Nie porownujmy lacznej sumy depozytow z kosztami jednej akcji
reklamowej.
No chyba ze ... porownujmy. 1% wiecej przy milardach depozytow
to sa dziesiatki milionow rocznie. Na aktora na pewno starczy.
Ale przeciez promocyjne warunki moga byc tylko dla nowych klientow :-)
J.
-
20. Data: 2013-11-12 14:44:05
Temat: Re: Reklamy banków w TV
Od: m <m...@g...com>
W dniu 12.11.2013 14:12, J.F pisze:
> Użytkownik "m" napisał w wiadomości
> W dniu 11.11.2013 22:14, J.F. pisze:
>>>> Powiedzmy że dziesiątki tysięcy to 90 tys/mc. Powiedzmy że dają 1%
>>>> więcej - to daje nam 90 000 / (0.01/12) = 750000 zł depozytów przy
>>>> których koszt procentów przekracza 90 tys.
>>>> Czy naprawdę sądzisz że bank ma tylko 750 tys zdeponowane?
>>
>>> To nie tak.
>
>> Dokładnie tak jak założył wątkotwórca. Przeliczyłem tylko jego dane.
>
> Mam zastrzezenia co do "bank ma tylko 750 tys zdeponowane".
> Nie porownujmy lacznej sumy depozytow z kosztami jednej akcji reklamowej.
>
> No chyba ze ... porownujmy. 1% wiecej przy milardach depozytow
> to sa dziesiatki milionow rocznie. Na aktora na pewno starczy.
> Ale przeciez promocyjne warunki moga byc tylko dla nowych klientow :-)
Ok, zakładając że tylko nowych klientów - czy sądzisz że taka reklama
przyciągnie tylko 750tys zł w nowych klientach?
p. m.