  • 1. Data: 2011-02-28 19:00:32
    Temat: Rekomandacje
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    za WP, Parkiet

    http://gielda.wp.pl/kat,10673,title,PZUJPMorgan-inwe
    stuje-i-wycenia,wid,13174015,wiadomosc.html?ticaid=1
    bdd4&_ticrsn=3

    " ...Bank inwestycyjny JP Morgan, posiadający prawie 5-proc. pakiet akcji
    PZU, sonduje rynek, szukając chętnych do kupna akcji wartych 1,5 mld zł..."

    "...JP Morgan, który należy do największych udziałowców PZU, równocześnie od
    mniej więcej pół roku wycenia polskiego ubezpieczyciela na 472 zł (niedawno
    potwierdził cenę docelową). Obowiązująca cena docelowa jest o ponad jedną
    trzecią wyższa od bieżącej ceny rynkowej największego polskiego
    ubezpieczyciela. Wycena akcji PZU ze strony JP Morgan odbiega od szacunków
    analityków innych instytucji. Deutsche Bank w ubiegłym tygodniu wyznaczył
    cenę docelową PZU na 420 zł (wcześniej szacował ich wartość na 400 zł)..."

  • 2. Data: 2011-02-28 19:19:14
    Temat: Re: Rekomandacje
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 20:00:32 +0100, skippy napisał(a):

> [...]
    > cenę docelową PZU na 420 zł (wcześniej szacował ich wartość na 400 zł)..."

    Znam też niezły dowcip:

    Poniżej rekomendacje dla ASTARTY

    Rok 2009 Kurs Ok 20 zł
    ING Securities: Analiza fundamentalna- Astarta
    Rekomendacja: Sprzedaj
    Cena docelowa na 12 m-cy: 8,2 PLN <------------------------
    Poprzednio: 8,2 PLN

    Rok 2009 Kurs ok 26 zł
    Analitycy IPOPEMA w raporcie z dnia 2009.08.19 wydali rekomendację
    "sprzedaj" dla akcji Astarta. Cena docelowa jednej akcji Astarta została
    ustalona na poziomie 25.51 zł. W dniu wydania rekomendacji cena akcji
    Astarta wynosiła 26.94 zł.

    Rok 2011 Kurs ok 90 zł.
    W raporcie z 17 lutego analitycy Renaissance Capital obniżyli rekomendację
    dla akcji ukraińskiego holdingu rolno-przemysłowego Astarta do ,,trzymaj" z
    ,,kupuj".

    W jeden rok goście z IPOPEMY pieprzneli się o 500% a goście z INGu o
    bagatelka - 1200%.

  • 3. Data: 2011-02-28 19:40:13
    Od: root <r...@v...pl>

  • 4. Data: 2011-02-28 20:58:17
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > wyznaczył cenę docelową PZU na 420 zł (wcześniej szacował ich wartość na

    Czegoś nie rozumiesz? Coś Cię dziwi? Jesteś czymś zaskoczony? Ty robiłbyś
    inaczej? W czym rzecz? Nie wymagaj więcej od innych niż od siebie.

  • 5. Data: 2011-02-28 21:15:44
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czegoś nie rozumiesz? Coś Cię dziwi? Jesteś czymś zaskoczony? Ty robiłbyś
    > inaczej? W czym rzecz? Nie wymagaj więcej od innych niż od siebie.

    W czym rzecz?
    A po prostu spodobało mi się to info:)

  • 6. Data: 2011-02-28 21:38:04
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > W czym rzecz?
    > A po prostu spodobało mi się to info:)

    Na mój gust już sprzedają i w 472zł nie wierzą, ale potrzebują ludzi, którzy
    by kupili je teraz, żeby robić popyt równoważący JPMorganową podaż. ;)
    Dombrek

  • 7. Data: 2011-02-28 22:36:13
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?> Czegoś nie rozumiesz? Coś Cię dziwi? Jesteś czymś zaskoczony? Ty robiłbyś
    > inaczej? W czym rzecz? Nie wymagaj więcej od innych niż od siebie.

    skippy na pewno wie i rozumie
    ale są tacy co pewnie zastanowią sie nad tym info.
    i "odkryją" że agencja ratingowe nie są po to aby dawać wskazówki
    inwestorom.

  • 8. Data: 2011-02-28 23:41:36
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W czym rzecz?
    > A po prostu spodobało mi się to info:)

    Poza tym zaciekawiło mnie jedno - czy np. w Stanach to by było OK.
    Może ktoś wie?

    Nie jest to wcale takie oczywiste, znając formułki z reklam niektórych
    nowych emisji w radyju.

    U nas tego typu działanie jest "na prawie", formalnie podobno wszystko gra.
    Ale nawet jeśli tak (prawdopodobnie mają zbyt dobrych prawników, żeby coś tu
    nie grało), to jak piszę - zaciekawiło mnie czy takie działanie jest ogólnie
    uznawane za zgodne z prawem, czy tylko w banana republic.

    http://gielda.wp.pl/kat,10673,title,PZUJPMorgan-inwe
    stuje-i-wycenia,wid,13174015,wiadomosc.html?ticaid=1
    bdd4&_ticrsn=3

    "- Jeśli dopełnione są wszystkie formalności, czyli w rekomendacji jest np.
    wzmianka o możliwym konflikcie interesów, nie mamy powodów do reagowania -
    mówi Łukasz Dajnowicz z Komisji Nadzoru Finansowego. - Pozostaje jedynie
    liczyć na to, że inwestorzy z uwagą będą czytali wszystkie zapisy, a nie
    sugerowali się pierwszymi linijkami tekstu. "

    [Zgodnie z wymogami w swoich notach dla klientów JP Morgan zaznacza, że jest
    "market makerem" dla akcji PZU oraz że krajowy ubezpieczyciel był jego
    klientem. ]

  • 9. Data: 2011-03-01 07:01:48
    Od: "stary" <k...@w...pl>

> [...]
    > tu nie grało), to jak piszę - zaciekawiło mnie czy takie działanie jest
    > ogólnie uznawane za zgodne z prawem, czy tylko w banana republic.

    A w banana republik prawo jest dla kogo?Zgdanij?
    Ludzie typu totus juz sie przyzwyczaili do banana.Dlatego nie próbują nawet
    odpowiedziec, tylko zadaja pytania.
    Typowe okazy cwaniaków.

    pzdr.stary

  • 10. Data: 2011-03-01 07:11:13
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ludzie typu totus juz sie przyzwyczaili do banana.Dlatego nie próbują
    > nawet odpowiedziec, tylko zadaja pytania.

    też zadałeś dwa pytania i nie próbowałeś nawet odpowiedzieć
    :)))