  • Data: 2009-02-27 10:04:05
    Temat: Rekomendacja so2 a Mbank
    Od: "martenss/nopam" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moi Drodzy

    Dzieki Bogu za KNF!!! i jego rekomendacje so2.
    Niestety jestem klientem Mbanku tym z 2006 roku kiedy to przekonali
    mnie marza 0,5% teraz po aferze zaproponowali mi 2,5% - ale sie
    usmialem. Ale inny Bank jest zachwycony ze chce zostac jego klientem i
    przeniesc splate swojej hipoteki z mbanku.

    i teraz najlepsze - zadalem pytanie w mbanku czy moge dokonac splaty
    swojego kredytu w walucie w ktorej go wziolem - unikam wtedy
    podwujnego przewalutowania - na co przedstawiciel mlinii
    odpowiedzial , ze oczywiscie nie.

    Cytatz rekomendacji KNF s02:
    5.2.4. Na wniosek klienta bank powinien dokonać zmiany sposobu spłaty
    kredytu
    indeksowanego do waluty w taki sposób, aby spłata następowała w
    walucie
    indeksacyjnej. Zmiana sposobu spłaty powinna dotyczyć wszystkich rat
    od daty
    zmiany umowy. Bank nie moSe ograniczać w umowie kredytu moSliwości
    pozyskania
    przez klienta waluty przeznaczonej na spłatę kredytu do zakresu usług
    oferowanych
    przez bank.

    Co proponujecie w tej sytuacji? Rzecznik Praw konusmenta czy TVN24?