eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRelamacja w Lukasie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2007-09-17 20:02:01
    Temat: Relamacja w Lukasie
    Od: "Michał R." <m...@s...pl>

    Witam
    Właśnie zadzwoniłem na infolinię Lukasa chcąc złożyć reklamację.

    Telefonistka powiedziała że są 2 metody:

    1) przez obsługę klienta i musi mnie gdzieś przełączyć - ale to już pan musi
    mieć ułożoną treść reklamacji

    lub

    2) przez pocztę z poziomu konta.

    Wybrałem opcję 2-gą. czy jest ona rzeczywiście równoważna z opcją 1) lub z
    wizytą w banku i czy potraktują ją normalnie tzn. tak samo jakbym rozmawiał
    z człowiekiem

    dzieki pozdrawiam



  • 2. Data: 2007-09-17 21:43:48
    Temat: Re: Relamacja w Lukasie
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 17 Sep 2007 22:02:01 +0200, "Michał R." <m...@s...pl>
    wrote:

    >Wybrałem opcję 2-gą. czy jest ona rzeczywiście równoważna z opcją 1) lub z
    >wizytą w banku i czy potraktują ją normalnie tzn. tak samo jakbym rozmawiał
    >z człowiekiem

    Nie jest. Jedyna droga, która jest 'mocna' to pisemna reklamacja z
    potwierdzeniem przyjęcia tejże na kopii.
    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356


  • 3. Data: 2007-09-18 10:37:43
    Temat: Relamacja w Lukasie
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    Michał R. <m...@s...pl> napisał(a):

    > Witam
    > Właśnie zadzwoniłem na infolinię Lukasa chcąc złożyć reklamację.
    > Telefonistka powiedziała że są 2 metody:
    > 1) przez obsługę klienta i musi mnie gdzieś przełączyć - ale to już pan musi
    > mieć ułożoną treść reklamacji
    > lub
    > 2) przez pocztę z poziomu konta.
    > Wybrałem opcję 2-gą. czy jest ona rzeczywiście równoważna z opcją 1) lub z
    > wizytą w banku i czy potraktują ją normalnie tzn. tak samo jakbym rozmawiał
    > z człowiekiem
    To pewnie zależy od tego co konkretnie reklamujesz - ewidentny błąd czy też
    nie. I przesadzała z tą ułożoną treścią reklamacji - kiedyś miałem podwójne
    obciążenia za płatności kartami/wypłaty z bankomatów. Telefon, krótka rozmowa
    z konsultantem, przyznali rację, chyba nawet tego samego dnia sprawa była
    wyjaśniona. Nie korzystałem z opcji poczty wewnętrznej.

    Pozdrawiam
    Michał M

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2007-09-18 13:23:25
    Temat: Relamacja w Lukasie
    Od: " atott" <a...@N...gazeta.pl>

    MrMrooz <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Michał R. <m...@s...pl> napisał(a):
    >
    > > Witam
    > > Właśnie zadzwoniłem na infolinię Lukasa chcąc złożyć reklamację.
    > > Telefonistka powiedziała że są 2 metody:
    > > 1) przez obsługę klienta i musi mnie gdzieś przełączyć - ale to już pan
    musi
    > > mieć ułożoną treść reklamacji
    > > lub
    > > 2) przez pocztę z poziomu konta.
    > > Wybrałem opcję 2-gą. czy jest ona rzeczywiście równoważna z opcją 1) lub z
    > > wizytą w banku i czy potraktują ją normalnie tzn. tak samo jakbym
    rozmawiał
    > > z człowiekiem
    > To pewnie zależy od tego co konkretnie reklamujesz - ewidentny błąd czy też
    > nie. I przesadzała z tą ułożoną treścią reklamacji - kiedyś miałem podwójne
    > obciążenia za płatności kartami/wypłaty z bankomatów. Telefon, krótka
    rozmowa
    > z konsultantem, przyznali rację, chyba nawet tego samego dnia sprawa była
    > wyjaśniona. Nie korzystałem z opcji poczty wewnętrznej.
    >
    > Pozdrawiam
    > Michał M
    >
    mailem tez sie da. zglosilem niesluszne obciazenie z tytulu wyplaty z
    bankomatu euronetu w placowce przy Hali Mirowskiej, po godzinie oddali.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2007-09-18 18:14:03
    Temat: Re: Relamacja w Lukasie
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 17 Sep 2007 22:02:01 +0200, "Michał R." <m...@s...pl>
    wrote:

    >2) przez pocztę z poziomu konta.
    >
    >Wybrałem opcję 2-gą. czy jest ona rzeczywiście równoważna z opcją 1) lub z
    >wizytą w banku i czy potraktują ją normalnie tzn. tak samo jakbym rozmawiał
    >z człowiekiem

    aż za poważnie. Ja na każdy list elektroniczny w sprawie, której
    dotyczyła reklamacja dostawałem pisemną odpowiedź pocztą z trąbką.

    --
    Jarek Andrzejewski

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1