    From: "ToMek" <tomek17<wywal-to>@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Renegocjacja wysokości marży kedytu mieszkaniowego
    Date: Thu, 15 Jan 2004 10:50:46 +0100

    Witam!

    Od 2002r mam kredyt budowlano-hipoteczny w BPH-PBK na zakup
    mieszkania od developera. Kredyt to 40tys CHF na 25lat, marża banku to
    3,2%, mój wkład własny to prawie 50%.
    Mieszkanie jest nadal w trakcie budowy, do odbioru ma być latem 2004.
    Ubezpieczenie kredytu kończy się też w tym okresie.
    Zastanawiam się nad możliwością refinansowania kredytu w innym banku
    ze względu na niższe oprocentowanie, tym bardziej że nie poniosłem jeszcze
    kosztów związanych z wpisem do hipoteki. Dowiedziałem się nieoficjalnie,
    że istnieje możliwość renegocjowania warunków umowy w BPH-PBK
    i zmniejszenia marży, wystarczy złożyć odpowiednie podanie i czekać.

    Czy może ktoś już coś takiego robił i jakie ma doświadczenia ?
    Czy mam szansę zmniejszyć marże do 1,7% ?

    Pozdrawiam.
    Tomek