  • 11. Data: 2012-04-30 00:18:59
    Temat: Re: Rezygnacja z karty debetowej mBanku - czy nalicza oplate?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jnk9pn$spi$...@n...news.atman.pl

    > Na wakacje moze ci sie ew. przydac -- jesli nie masz innej
    > z bezprowizyjnymi wyplatami z bankomatow za granica
    > - pozniej mozesz bez zalu rybke ubic :]

    Prowizji nie ma, ale jest przewalutowanie? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-04-30 04:05:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-04-29 19:35, Q pisze:

    > Czyli jesli mialem karte w danym miesiacu nawet przez jeden dzien
    > (np. zrezygnowalem z niej drugiego albo nawet pierwszego maja)
    > i nie wyrobilem w ciagu tych 1-2 dni 100zl karta, to 2 zl nalicza?

    Nie przerabiałem tego, bo delfinka ubijać nie zamierzam, ale obawiam
    się, że pobiorą Ci opłatę za samo posiadanie karty:

    "Opłata nie zostanie pobrana jeśli Klient (Posiadacz rachunku) spełni w
    miesiącu kalendarzowym co najmniej jeden z poniższych warunków: dokona
    dowolną liczbę transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 100 zł;
    transakcja może zostać wykonana dowolną kartą debetową i/lub kredytową z
    oferty dla Klientów indywidualnych. Transakcja musi zostać rozliczona w
    danym miesiącu kalendarzowym."

    Gdy zamykałem w marcu rachunek w BZWBK (okres wypowiedzenia 14 dni) to
    niestety załapałem się w ciągu tych 14 dni na kwiecień i za kwiecień
    pobrali mi opłatę za kartę/konto, więc nie sądzę, byś mBankowej opłaty
    za kartę w maju uniknął, nawet jeśli w maju ją zlikwidujesz.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2012-04-30 07:58:12
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jnkeqh$g46$1@inews.gazeta.pl...

    > Prowizji nie ma, ale jest przewalutowanie? :)

    Zawsze jest jesli karta nie jest podpieta do konta w wyplacanej walucie

  • 14. Data: 2012-04-30 10:16:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jnl9lm$rfh$...@n...news.atman.pl

    > Zawsze jest jesli karta nie jest podpieta do konta w wyplacanej walucie

    Ale czasami jest korzystne a czasami nie jest korzystne.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'